Jump to content

GTASajtens Pokerturnering

VickeX
 Share

Recommended Posts

Förlåt. :shifty:

Fattar inte riktigt hur ni ska lägga upp turneringen. Ni verkar inte söga samma sak i de senaste posterna som i den första posten, eller har jag fel? Om inte skulle jag uppskatta om den första uppdaterades med senaste info.

Haha, verkligen ingen fara :lol: Håller med om att allt känns lite oklart, men det fixar sig nog.,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:):D

Ska utveckla de.

Ungefär så här har pengarna gått sedan starten.

2000 -> 4000 -> 0 -> 2500 -> 0 -> 5000 -> 14 000 -> 4000 -> 25 000 -> 1000 -> 0

2000 -> 10 000 -> 40 000 -> 100 000 -> 300 000 -> 431 000

Började på 40 000 idag och 2 timmar senare har man 400 000+

Nu är man taggad inför fredagen. :)

Edit: Efter 3 timmars spel så har man ökat på till 711 000 :ph34r:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat detta en hel del nu och det är mycket kul. Men det är en sak jag inte gillar, eftersom man spelar med låtsaspengar så bryr sig inte folk om dom förlorarar dom vilket gör det istortsätt omöjligt att bluffa till sig något om man inte spelar mot sånna som spelar seriöst. :( Men jag är med i vilket fall som helst på fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat detta en hel del nu och det är mycket kul. Men det är en sak jag inte gillar, eftersom man spelar med låtsaspengar så bryr sig inte folk om dom förlorarar dom vilket gör det istortsätt omöjligt att bluffa till sig något om man inte spelar mot sånna som spelar seriöst. :D Men jag är med i vilket fall som helst på fredag.

Jepp därför jag spelar på Everest, du behöver inte lägga in nåt men kan ändå spela om småpengar och sedan arbeta dig uppåt :) Har varit uppe i några dollar iaf. Största fördelen är ju just den att folk spelar seriöst :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det inte spelas nu? :mellow:

Helt motherfucking rätt. Men jag hade glömt bort det och antog att alla skulle hålla sig själva (Bara för att jag skapade tråden finns det väll ingenting som säger att jag måste vara med och spela. Men eftersom det verkar som om flera har glömt så tycker jag vi spelar klockan 9/10 istället. Deal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt motherfucking rätt. Men jag hade glömt bort det och antog att alla skulle hålla sig själva (Bara för att jag skapade tråden finns det väll ingenting som säger att jag måste vara med och spela. Men eftersom det verkar som om flera har glömt så tycker jag vi spelar klockan 9/10 istället. Deal?

Jag hade helt glömt :mellow: Nio passar perfekt, se till att få med alla?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg bara till vart jag ska slå mig ner så tar jag nog plats vid bordet ^_^

Tror jag har över 10'000 eller vad det var man skulle ha :mellow:

Vadå vart? Det borde du veta...

Jag har tydligen inte över 10k så jag kan inte vara med. :) Men som jag antog tidigare så kan ni klara det själv och ha kul. :o Om det blir av så medela vem som vinner :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor