Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Förlåt. Fattar inte riktigt hur ni ska lägga upp turneringen. Ni verkar inte söga samma sak i de senaste posterna som i den första posten, eller har jag fel? Om inte skulle jag uppskatta om den första uppdaterades med senaste info. Haha, verkligen ingen fara Håller med om att allt känns lite oklart, men det fixar sig nog., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Dä ä' bar å åk Allting löser sig väl. edit.. Och så är det Kebab som sitter med kungen. Redigerad 20 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Första (och enda) gången jag har spelat Texas Hold'Em vann jag 200kr på. Nån som har lust att lira nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Ska utveckla de. Ungefär så här har pengarna gått sedan starten. 2000 -> 4000 -> 0 -> 2500 -> 0 -> 5000 -> 14 000 -> 4000 -> 25 000 -> 1000 -> 0 2000 -> 10 000 -> 40 000 -> 100 000 -> 300 000 -> 431 000 Började på 40 000 idag och 2 timmar senare har man 400 000+ Nu är man taggad inför fredagen. Edit: Efter 3 timmars spel så har man ökat på till 711 000 Redigerad 22 april, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det blev aldrig av va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det blev aldrig av va? Så vitt jag vet har inte första fredagen i maj varit ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Har spelat detta en hel del nu och det är mycket kul. Men det är en sak jag inte gillar, eftersom man spelar med låtsaspengar så bryr sig inte folk om dom förlorarar dom vilket gör det istortsätt omöjligt att bluffa till sig något om man inte spelar mot sånna som spelar seriöst. Men jag är med i vilket fall som helst på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Så vitt jag vet har inte första fredagen i maj varit ännu. Owsch, trodde det var igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Kan nog vara med, inte för att jag är pokerproffs men ändå. addepladde @ lee poker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Har spelat detta en hel del nu och det är mycket kul. Men det är en sak jag inte gillar, eftersom man spelar med låtsaspengar så bryr sig inte folk om dom förlorarar dom vilket gör det istortsätt omöjligt att bluffa till sig något om man inte spelar mot sånna som spelar seriöst. Men jag är med i vilket fall som helst på fredag. Jepp därför jag spelar på Everest, du behöver inte lägga in nåt men kan ändå spela om småpengar och sedan arbeta dig uppåt Har varit uppe i några dollar iaf. Största fördelen är ju just den att folk spelar seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ska det inte spelas nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ska det inte spelas nu? Helt motherfucking rätt. Men jag hade glömt bort det och antog att alla skulle hålla sig själva (Bara för att jag skapade tråden finns det väll ingenting som säger att jag måste vara med och spela. Men eftersom det verkar som om flera har glömt så tycker jag vi spelar klockan 9/10 istället. Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Helt motherfucking rätt. Men jag hade glömt bort det och antog att alla skulle hålla sig själva (Bara för att jag skapade tråden finns det väll ingenting som säger att jag måste vara med och spela. Men eftersom det verkar som om flera har glömt så tycker jag vi spelar klockan 9/10 istället. Deal? Jag hade helt glömt Nio passar perfekt, se till att få med alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag hade helt glömt Nio passar perfekt, se till att få med alla? Om vi inte lyckas fylla 10 pers så får vi ta 4 pers eller ja, så ^^ Ni förstår.. 9 it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Men vafaaaan. Nu funkar inte mitt Lee poker. Har testat att installera om. Helvete Kan inte ens avinstellera det.. står "cat open log file".. Jä'vla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Säg bara till vart jag ska slå mig ner så tar jag nog plats vid bordet Tror jag har över 10'000 eller vad det var man skulle ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Säg bara till vart jag ska slå mig ner så tar jag nog plats vid bordet Tror jag har över 10'000 eller vad det var man skulle ha Vadå vart? Det borde du veta... Jag har tydligen inte över 10k så jag kan inte vara med. Men som jag antog tidigare så kan ni klara det själv och ha kul. Om det blir av så medela vem som vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ta bara med 10 000 då Laddar hwem nyaste DirectX, får se om jag löser det. Hoppas. Nej det funkar inte för mig. Fattar inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ta bara med 10 000 då Laddar hwem nyaste DirectX, får se om jag löser det. Hoppas. "jag har tydligen inte över 10'000" Det innebär att han inte kan ta med "bara" 10'000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 "jag har tydligen inte över 10'000" Det innebär att han inte kan ta med "bara" 10'000 Jag vet alltså Kolla minuten, jag svarade till dig det innan VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts