Jump to content

GTASajtens Pokerturnering

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ähh jag spelade upp pengarna vid det bordet. Skulle flytta till ett bord med större blinds men då kom någon med ett namn jag kände igen(Vicke-x). Sen ville jag kolla upp om det var du och blev slarvig. Vips så var man pank. Men jag gillar att man bara kan fylla med 2000 närsomhelst. Skulle funka i verkligheten bara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok så inge konto behövs? och inge ålders gräns

Du vart ju fan inte pank Rasken. Och sen skyller du på mig? Lol. I vilket fall. Du laddar ner klienten, installerar och uppdaterar (automatiskt när du startar klienten efter installation) och vid inloggnings-skärmen så klickar du på skapa gästkonto och väljer lösenord och nick. Sen är det bara att logga in och köra. Pengarna (låtsats) sparas och även ditt utseende. Så du kan stänga av efter att du vunnit 400000000000 (troligt, no shit?) och sedan har du kvar dom sedan när du loggar in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi okej, my bad :lol: Ser fram emot detta, måste spela ihop 10 000 bara. Tycker inte om klienten dock, gillar Everest bättre.. fast den gillade ju inte Tackle. :shifty:

Förlåt. :lol:

Fattar inte riktigt hur ni ska lägga upp turneringen. Ni verkar inte söga samma sak i de senaste posterna som i den första posten, eller har jag fel? Om inte skulle jag uppskatta om den första uppdaterades med senaste info.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor