VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Du säger alltså att 2.000.000 är ingenting men ändå att 70k är mycket? Hur mycket needar man för tournament? Kanske råkade skriva k. Menade 2000 a.k.a 2k. Ska ändra det. Man behöver 10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ok så inge konto behövs? och inge ålders gräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ok så inge konto behövs? och inge ålders gräns Kan du inte bara ladda hem och testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ähh jag spelade upp pengarna vid det bordet. Skulle flytta till ett bord med större blinds men då kom någon med ett namn jag kände igen(Vicke-x). Sen ville jag kolla upp om det var du och blev slarvig. Vips så var man pank. Men jag gillar att man bara kan fylla med 2000 närsomhelst. Skulle funka i verkligheten bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ok så inge konto behövs? och inge ålders gräns Du vart ju fan inte pank Rasken. Och sen skyller du på mig? Lol. I vilket fall. Du laddar ner klienten, installerar och uppdaterar (automatiskt när du startar klienten efter installation) och vid inloggnings-skärmen så klickar du på skapa gästkonto och väljer lösenord och nick. Sen är det bara att logga in och köra. Pengarna (låtsats) sparas och även ditt utseende. Så du kan stänga av efter att du vunnit 400000000000 (troligt, no shit?) och sedan har du kvar dom sedan när du loggar in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ey VickeX - jag tycker reglerna verkar lite oklara. Vi ska köra med 10 000 som insats? Vad händer om du har mer pengar att ta in ifall de 10 000 tar slut? Är det okej att ta in dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ey VickeX - jag tycker reglerna verkar lite oklara. Vi ska köra med 10 000 som insats? Vad händer om du har mer pengar att ta in ifall de 10 000 tar slut? Är det okej att ta in dem då? På sit&go kan man väl inte ta in mer sen? Har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 På sit&go kan man väl inte ta in mer sen? Har jag för mig Right... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Du vart ju fan inte pank Rasken. Inte vart, jag blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 På sit&go kan man väl inte ta in mer sen? Har jag för mig Hihi okej, my bad Ser fram emot detta, måste spela ihop 10 000 bara. Tycker inte om klienten dock, gillar Everest bättre.. fast den gillade ju inte Tackle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Inte vart, jag blev Du blev inte pank heller. Inte när jag var där iaf. Du hade minst 30k kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Tjohoo! Nu vann jag upp til 29.000 med oseriöst spelande Nu blir de och spara och vinna denna turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Tjohoo! Nu vann jag upp til 29.000 med oseriöst spelande Nu blir de och spara och vinna denna turnering Orka spara. Har uppemot 500k nu förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Orka spara. Har uppemot 500k nu förresten. Så mycket :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Hehe, gick in och spelade på Leepoker nu. Vann 12 000 första potten på A-Q. Koimmer inte spela mer där förrens turneringen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Så mycket :'( Det mästa jag haft är 780k ungufär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ere nån som vill köra Blackjack vid The Saint Bernard? Funmoney alltså, jag möter er där under nicket [GTA]Jojje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Varför bara limit? Det är ju NL som är "riktig" poker. Ptja, det handlar väl mest om ett kontrollbehov; att alltid ha en viss kontroll över sitt eget och medspelarnas spel. Desstuom är jag mycket bättre på limit. Redigerad 19 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ptja, det handlar väl mest om ett kontrollbehov; att alltid ha en viss kontroll över sitt eget och medspelarnas spel. Desstuom är jag mycket bättre på limit. Aha okej, men när vi spelar funmoney kan du väl göra ett undantag? Vore skoj att möta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Hihi okej, my bad Ser fram emot detta, måste spela ihop 10 000 bara. Tycker inte om klienten dock, gillar Everest bättre.. fast den gillade ju inte Tackle. Förlåt. Fattar inte riktigt hur ni ska lägga upp turneringen. Ni verkar inte söga samma sak i de senaste posterna som i den första posten, eller har jag fel? Om inte skulle jag uppskatta om den första uppdaterades med senaste info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts