Gof Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Godfather, denna floppen är helt okej också http://ww2.beffo.se/upload/pic~/q5pbj45zeFh2.GIF och denna http://ww2.beffo.se/upload/pic~/njhIH2t1OTed.GIF Ska ha ett print när en polare sätter straight flush på floppen också, hittar det inte bara Detta är inte funmoney heller, handlade om en femma eller något Inte mycket pengar men det får folk att köra seriöst = roligt. Fina händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Det har hänt att man haft American Airlines och sedan kommer det A - Par i någonting lågt på floppen. Sen sitter nån jävel med en sån där som är par. Och synar när man höjer. Så kommer det triss i bordet så han har fyrtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Godfather, denna floppen är helt okej också http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/q5pbj45zeFh2.gif och denna http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/njhIH2t1OTed.gif Ska ha ett print när en polare sätter straight flush på floppen också, hittar det inte bara Detta är inte funmoney heller, handlade om en femma eller något Inte mycket pengar men det får folk att köra seriöst = roligt. Andra ändå inte så underbar, kan finnas risk att nån sitter med två spader. Förresten ser du ut att spela på en riktigt ful klient. Själv spelar jag bara på unibet. Bröjade med freerolls och är uppe i drygt $130 nu. Kusinen började spela på samma vis och har nu tjänat flera hundratusen på poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag gillar poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Hihi, mjölkade Vicke på headsup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Hihi, mjölkade Vicke på headsup Hey, har inte spelat poker i mer än en månad. Sen kan jag dock medje att jag spelade dåligt. Men jag kan bättre. Edit: En gång till så vann jag. Hade A-6 eller nått. Kom A-Nått-A och jag checkade. Så gick lilla Gudfadern in och bluffade med all in (Ja han hade iofs J-J tvåpar) och så synade jag och vann. Edit2: Och på vår tredje match vann jag än en gång med en triss, i sjuor. Redigerad 17 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Och gången jag fick kåk på floppen medans du gick all-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Och gången jag fick kåk på floppen medans du gick all-in? Ja, det var en jävla tur du hade Sen hade ju jag skitkort och spelade för skojskull men att du skulle få kåk var det mest otroliga av allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag är på om jag får ihop cashen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Måste man vara i nån viss ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ja, det var en jävla tur du hade Sen hade ju jag skitkort och spelade för skojskull men att du skulle få kåk var det mest otroliga av allt Bullshit, du gick på för fulla muggar Måste man vara i nån viss ålder? 18, bara att skriva t.e.x 27 eller någonting ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Om de inte är fullt så är jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Någon mer än jag som spelar freeroll nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jävla Rasken som reraisar om och om medans han har två som synar och även dom reraisar när han sitter på 5-3 off och floppen endast ger honnom ett par men hade högre kort. Han tappade över 20k och har spelat dåligt på mer händer än den så det är väll rätt åt honnom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Det som förtäljer historien är ju framförallt att medans jag sitter där med min stabila bankbok får Vickex gång på gång gå ut för att fylla på. Vad är det för fel att vilja vinna med dåliga kort :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Det är det att du hade ca 70k. Jag hade 2000, gratispengarna. Vilket då är det folk normalt bettar efter ett par rundor. Och om man ändå förlorar någon hand så kan man lika gärna chansa och hoppas på att vinna när man har ett högt kort eller så förlorar man men då hämtar man ändå nya (2000) marker och då har man mer än man hade innan isf. Ett bra sätt att vinna upp även om det kan ta ett par rundor. Fast då ska man sitta på ett 1000/2000 blinds bord där det lättare blir högre potter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jo självklart. Det är ju just därför jag kan sitta och chansa på så. Vinner man en stor pott så fine. Blir man av med allt är det bara att hämta nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Måste man ha ett konto asså bank konto för att spela? eller spelar man bara med leksaks pengar? Redigerad 18 april, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jo självklart. Det är ju just därför jag kan sitta och chansa på så. Vinner man en stor pott så fine. Blir man av med allt är det bara att hämta nytt. Den taktiken kör man om man har 2k. Alltså ingenting (2000k har man alltid) men du hade hela 70k. Måste man ha ett konto asså bank konto för att spela? eller spelar man bara med leksaks pengar? Låtsatspengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Den taktiken kör man om man har 2k. Alltså ingenting (2000k har man alltid) men du hade hela 70k. Låtsatspengar. Du säger alltså att 2.000.000 är ingenting men ändå att 70k är mycket? Hur mycket needar man för tournament? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts