GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Det var mitt gäng. Dom hade m-4:or när jag fick Diaz mansion sen på cap the collector eller vad det heter hade dom tec-9 och sen efter keep your friends close fick dom helt plötsligt uzi Vadå efter "keep your friens close"? Om du inte har klarat det kan du ju inte ha 100%. Du har ju inga livvakter om du inte har klarat det till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Vadå efter "keep your friens close"? Om du inte har klarat det kan du ju inte ha 100%. Du har ju inga livvakter om du inte har klarat det till 100%. nu råkar jag nämn i min topic att detta även gäller sina gängmedlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 nu råkar jag nämn i min topic att detta även gäller sina gängmedlemmar Jag tänkte att det var nånting jag hade misat. Är lite groggy idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts