Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Asså jag har klarat 100% och har därför 3 bodyguards.......dom är utrustade med varsin uzi... men min kompis bodyguards har lixom mp5......och det var nån som skrev att hans hade m4:or .... detta gäller oxå alla gängmedlemmar..... nån som vet nått sätt som ger dom olika vapen ? (utan fusk !) snälla.,.......jag måååååååååååste veta !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Asså jag har klarat 100% och har därför 3 bodyguards.......dom är utrustade med varsin uzi... men min kompis bodyguards har lixom mp5......och det var nån som skrev att hans hade m4:or .... detta gäller oxå alla gängmedlemmar..... nån som vet nått sätt som ger dom olika vapen ? (utan fusk !) snälla.,.......jag måååååååååååste veta !! man kan väll inye få bodyguards??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 jo.....om man klarar 100% ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Skojar du nu, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Skojar du nu, eller? hmm...låt oss uttrycka sig så här: NEJ !!!!!! Asså när du klarat spelet till 100% får du massa grejer .......däribland bodyguards.........jag hörde det för några dagar sen.....men sen när jag klarade det fick jag inga sånna .......men sen märkte jag att det satt tre snubbar i mitt "troférum" .....sen när man gick fram till dom reste som sig upp och följer efter en och skjuter på allt jag skjuter på ....... skit coolt faktiskt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E DET INGEN SOM KAN SVARA PÅ FRÅGAN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 hmm...låt oss uttrycka sig så här: NEJ !!!!!! Asså när du klarat spelet till 100% får du massa grejer .......däribland bodyguards.........jag hörde det för några dagar sen.....men sen när jag klarade det fick jag inga sånna .......men sen märkte jag att det satt tre snubbar i mitt "troférum" .....sen när man gick fram till dom reste som sig upp och följer efter en och skjuter på allt jag skjuter på ....... skit coolt faktiskt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E DET INGEN SOM KAN SVARA PÅ FRÅGAN ! Jag har ingen aning men jag tror det har att göra med att hur snabt och bra man klara spele t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 me asså han som hade gäng med m4 förut hade tydligen uzi nu ... =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Asså jag har klarat 100% och har därför 3 bodyguards.......dom är utrustade med varsin uzi... men min kompis bodyguards har lixom mp5......och det var nån som skrev att hans hade m4:or .... detta gäller oxå alla gängmedlemmar..... nån som vet nått sätt som ger dom olika vapen ? (utan fusk !) snälla.,.......jag måååååååååååste veta !! Mina har också uzi, jag har ingen aning om hur dom kan byta vapen.. men fråga din kompis hur han gjorde då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Men asså han vet inte.........det är ju inte så att man bara byter antar jag......man ska säkert göra nå speciellt =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 (redigerad) Men om du kommer på hur man kan du berätta då för mig?? Redigerad 17 februari, 2003 av Tommy.Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 när jag vet d så skriver jag ut d över forumet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 när jag vet d så skriver jag ut d över forumet =) Härligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 (redigerad) me asså han som hade gäng med m4 förut hade tydligen uzi nu ... =\ Det var mitt gäng. Dom hade m-4:or när jag fick Diaz mansion sen på cap the collector eller vad det heter hade dom tec-9 och sen efter keep your friends close fick dom helt plötsligt uzi Redigerad 18 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Det var mitt gäng. Dom hade det när jag fick Diaz mansion sen på cap the collector eller vad det heter hade dom tec-9 och sen efter keep your friends close fick dom helt plötsligt uzi Jag skrev M4 ....inte tech-9 ! pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Vadå tec-9. Jag sa EFTER cap the collector hade dom Tec-9 men INNAN hade dom m-4. Läs ordentlligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Vadå tec-9. Jag sa EFTER cap the collector hade dom Tec-9 men INNAN hade dom m-4. Läs ordentlligt :'( FÖRLÅÅÅT :'( .............. ingen tycker om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 (redigerad) :'( FÖRLÅÅÅT :'( .............. ingen tycker om mig Det är OK men måste du använda ordet pucko. Editerade min post Redigerad 18 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Det är OK men måste du använda ordet pucko. Editerade min post vad menar du med : "använda ordet" ?? asså jag såg att du editerade din post...men du skrev ju att dom hade d från början iaf =P ..........(lite trött idag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 vad menar du med : "använda ordet" ?? asså jag såg att du editerade din post...men du skrev ju att dom hade d från början iaf =P ..........(lite trött idag ) OK det kanske blev lite fel :"> Vi glömmer den här saken tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 OK det kanske blev lite fel :"> Vi glömmer den här saken tycker jag japp....d blir bäst så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts