Jump to content

nya vapen till ditt gäng ?

Ge ta a Vajs Sitty
 Share

Recommended Posts

Asså jag har klarat 100% och har därför 3 bodyguards.......dom är utrustade med varsin uzi...

men min kompis bodyguards har lixom mp5......och det var nån som skrev att hans hade m4:or .... detta gäller oxå alla gängmedlemmar.....

nån som vet nått sätt som ger dom olika vapen ? (utan fusk !)

snälla.,.......jag måååååååååååste veta !!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså jag har klarat 100% och har därför 3 bodyguards.......dom är utrustade med varsin uzi...

men min kompis bodyguards har lixom mp5......och det var nån som skrev att hans hade m4:or .... detta gäller oxå alla gängmedlemmar.....

man kan väll inye få bodyguards??? :rolleyes:(w00t):huh::huh::huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du nu, eller? :rolleyes:

hmm...låt oss uttrycka sig så här: NEJ !!!!!!

Asså när du klarat spelet till 100% får du massa grejer .......däribland bodyguards.........jag hörde det för några dagar sen.....men sen när jag klarade det fick jag inga sånna .......men sen märkte jag att det satt tre snubbar i mitt "troférum" .....sen när man gick fram till dom reste som sig upp och följer efter en och skjuter på allt jag skjuter på ....... skit coolt faktiskt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E DET INGEN SOM KAN SVARA PÅ FRÅGAN !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm...låt oss uttrycka sig så här: NEJ !!!!!!

Asså när du klarat spelet till 100% får du massa grejer .......däribland bodyguards.........jag hörde det för några dagar sen.....men sen när jag klarade det fick jag inga sånna .......men sen märkte jag att det satt tre snubbar i mitt "troférum" .....sen när man gick fram till dom reste som sig upp och följer efter en och skjuter på allt jag skjuter på ....... skit coolt faktiskt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E DET INGEN SOM KAN SVARA PÅ FRÅGAN !

Jag har ingen aning men jag tror det har att göra med att hur snabt och bra man klara spele :huh:(w00t) t

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina har också uzi, jag har ingen aning om hur dom kan byta vapen.. men fråga din kompis hur han gjorde då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

me asså han som hade gäng med m4 förut hade tydligen uzi nu ... =\

Det var mitt gäng. Dom hade m-4:or när jag fick Diaz mansion sen på cap the collector eller vad det heter hade dom tec-9 och sen efter keep your friends close fick dom helt plötsligt uzi :rolleyes:

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor