kicken Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Har egentligen två problem. 1. Som tråden lyder. Bild De kom för några dagar sedan och jag vet inte hur eller varför de kom? Kan man få bort de och vad är de ? 2. Mitt internet har börjat lagga rejält, vad kan felet vara? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 För liten skärm, upplösning eller för stor text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 För liten skärm, upplösning eller för stor text? Nej, har provat att fixa lite, men de verkar inte vara det som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Töm Cachen, så löser det problem #1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Töm Cachen, så löser det problem #1. Förlåt om jag inte kan datorer så bra men vad är cach ? Och vart tömmer man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Förlåt om jag inte kan datorer så bra men vad är cach ? Och vart tömmer man den? Vertyg / Rensa ut känslig data (CTRL+SHIFT+DEL) Där hittar du Cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Eller om du andvänder ZoneAlarm pro som jag. Då är det "Privacy-Cache Cleaner" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Problem 1 löste sig och de ser nu även ut att problem nr. 2 verkar lösa sig. Tackar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts