Siana Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Hai2u, tänkte bara tipsa om en spelsida som en klasskamrat har gjort och driver. TSGaming.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Ser mycket fint ut. Lite offtopic: Sina hur går det med Tuktas? Är det dött eller ligger det på is? Redigerad 16 april, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Najsnajs, i liek the styel. Hur kom ni på idén att starta den? Hai2u Bara jag som reagerar? dubbelvedubbelvedubbelvepunkthai2upunktkom. Redigerad 16 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Ser mycket fint ut. Lite offtopic: Sina hur går det med Tuktas? Är det dött eller ligger det på is? Min klasskamrat Gambaroni jobbar nog lite smått på den, själv gör jag inte så mycket med den just nu. Najsnajs, i liek the styel. Hur kom ni på idén att starta den? Bara jag som reagerar? dubbelvedubbelvedubbelvepunkthai2upunktkom. Jag har inget med den att göra - även fast min klasskamrat vill få mig att skriva en massa spelnyheter. Gå in där du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Snygg sida och allt men hur stoppar man bilder som sig och i medelande? [-img-] url [-/img-] funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Vet inte. I alla fall, hör av er om ni vill jobba som skribenter på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts