Jacker Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) I början på påsklovet var jag och en polare på lite UE i ett nedlagt tegelbruk här i närheten. Det lades ned för ca tio år sen, fast har varit stängt några gånger innan det. Det verkar som det bara lämnades då det finns en massa tegel, maskiner och andra grejer kvar som ingen verkar ha brytt sig om. Vi är dock inte dem enda som har varit där, tyvärr. Mycket var sönderslaget. Min polare hade med sig en kamera, så vi fick en hel del fina bilder. Bilderna går att se på här. http://www.pixbox.se/alb_show_id345654_page0.html Om någon är intresserad av att själv titta på tegelbruket så ligger det precis utanför Hallsberg, på riksväg 50 mellan Hallsberg och Kumla. Sydnärke med andra ord. Har ingen exakt adress, bara bildbeskrivning: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/varBTUeTGaPU.png http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/OanTdOmY13HH.png http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/YQm0jrbHO8G8.png Hoppas ni gillar det, kom gärna med kommentarer och frågor! Redigerad 16 april, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hmm... det är verkligen S.T.A.L.K.E.R.-känsla över stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Snygga bilder, skulle verkligen velat vara med om jag bodde i närheten. UE verkar intressant, gamla övergivna ställen är mysiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Fina bilder Såg spännande ut. Jag bor själv inte så långt ifrån ett övergivet bryggeri, där var det alltid spännande att smyga runt i 8-års åldern. Skrattade till när jag läste "Någon slags klubblokal (lo-facket?)" . Redigerad 15 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ska man inte göra sånt här på natten? Eller är det bara dom som gör det på 'ej nedlagda'-platser så att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Brukade du hänga i Urban Exploration-delen av Flashback ? Tråkigt att den togs bort. Ang. bilderna: Bra bilder Redigerad 15 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ska man inte göra sånt här på natten? Eller är det bara dom som gör det på 'ej nedlagda'-platser så att säga? Spelar väl egentligen ingen roll. Nu gjorde vi det på dagen för att slippa gå runt i kolsvart mörker. Brukade du hänga i Ultimate Explosion-delen av Flashback ? Tråkigt att den togs bort. Ang. bilderna: Bra bilder "Urban Exploration"- delen menar du? Det är inte nedlagd (länk), min polare postade bilderna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Spelar väl egentligen ingen roll. Nu gjorde vi det på dagen för att slippa gå runt i kolsvart mörker. "Urban Exploration"- delen menar du? Det är inte nedlagd (länk), min polare postade bilderna där. Givetvis menade jag den (Hade mmorpg-spel i tankarna) Well, letade men hittade inte det >.<. Nåväl, tack. Hatar det "nya"-flashback. Allt är om-möblerat, vissa delar borttagna och i humorforumet för man bara diskutera vad som är humor, och inte posta humor. Redigerad 15 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Fina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Verar coolt. Snygga bilder med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Snyggt, nerlagda fabriker mm är facinerande, dock inte UE:are som kryper omkring i avloppstunnlar som både luktar skit och är livsfarliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Sånna där ställen ger mig konstig magkänsla... någon annan som får det? Coolt dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Jag fullkomligt älskar UE-gallerier! Tack, tack! Hiphop är semst btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts