mr_tobbe Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Är detta skadligt för datan om jag gör detta? och vad kan exakt hända? Det finns nog ingen risk för att din data kommer att försvinna eller raderas eller något, det enda som ändras i dataväg på hårddisken är datan som innehåller inställningarna för visuellt kraffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Ok tror jag avstår. Vill ej göra nåt iaf om det är ej någon risk sak för datan. Vet hur arg farsan blir om det händer nåt denna datan, Lånar nämligen hans dator för han har en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Men jag gjorde exakt som jag skrev, och mitt tema blev inte classic? Varför händer det så för er isf? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Vill man inte ha classictema? Mycket skönare ju, slipper allt det blåa och äkliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Men jag gjorde exakt som jag skrev, och mitt tema blev inte classic? Varför händer det så för er isf? :S Mitt tema blev inte heller classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Ok tror jag avstår. Vill ej göra nåt iaf om det är ej någon risk sak för datan. Vet hur arg farsan blir om det händer nåt denna datan, Lånar nämligen hans dator för han har en ny. Du kan alltid ändra tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Vill man inte ha classictema? Mycket skönare ju, slipper allt det blåa och äkliga. Lol, orka köra standard-style XP? tror du man är dum eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Lol, orka köra standard-style XP? tror du man är dum eller?! Hehe, jag skulle vilja nominera detta till lustigaste inlägg 2007! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Du kan alltid ändra tillbaka? Säg inte det, jag vet hur det är med nätverksinställningar. Även om man skriver i exakt likadana siffror som innan man ändrade, måste man ominstallera från grunden. Skulle inte rekommendera okunniga att fippla med sin farsas dator om det finns risker, och när farsan dessutom har temperament. No good, I tell you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Säg inte det, jag vet hur det är med nätverksinställningar. Även om man skriver i exakt likadana siffror som innan man ändrade, måste man ominstallera från grunden. Skulle inte rekommendera okunniga att fippla med sin farsas dator om det finns risker, och när farsan dessutom har temperament. No good, I tell you. Just effekterna kan man alltid ändra tillbaka dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts