FoxtroT Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Japp, som trådnamnet lyder. Så här gör du; 1. Gå in i den här datorn 2. Högerklicka på det toma fältet > egenskaper 3. Klicka på fliken som heter "Avancerat", och sen under "Prestanda" > inställningar 4. Där ska det vara ikryssat "Välj automatiskt det som passar bäst för den här datorn" från början, men du ska ändra så den står på "Justera för bästa prestanda" 5. Tryck verkställ > Ok. Så nu har du en snabbare dator! *På egen risk* Redigerad 16 april, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Japp, som trådnamnet lyder. Så här gör du; 1. Gå in i den här datorn 2. Högerklicka på det toma fältet > egenskaper 3. Klicka på fliken som heter "Avancerat", och sen under "Prestanda" > inställningar 4. Där ska det vara ikryssat "Välj automatiskt det som passar bäst för den här datorn" från början, men du ska ändra så den står på "Justera för bästa prestanda" 5. Tryck verkställ > Ok. Så nu har du en snabbare dator! TACK!!!! (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Funkar det? Ja. Annars skulle jag väl aldrig skrivit det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ja. Annars skulle jag väl aldrig skrivit det? Men det är ju massa saker som är ikryssade när man har "Välj automatiskt det som passar bäst för den här datorn", som försvinner när man byter till "Justera för bästa prestandra". Några av de ikryssade sakerna kanske är bra att ha ikryssade.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Har haft sådär förut, ingen märkbar skillnad för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Men det är ju massa saker som är ikryssade när man har "Välj automatiskt det som passar bäst för den här datorn", som försvinner när man byter till "Justera för bästa prestandra". Några av de ikryssade sakerna kanske är bra att ha ikryssade.. eller? Det är visserligen bara effekter men det blir ganska fult om man kryssar ur alla. Det är bättre att ta bort manuellt dom som man kan leva utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Du kunde skrivit bieffekterna också.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det är visserligen bara effekter men det blir ganska fult om man kryssar ur alla. Det är bättre att ta bort manuellt dom som man kan leva utan. Vilka kan man leva utan då? Du kunde skrivit bieffekterna också.. ._. Misstänkte att det fanns sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vilka kan man leva utan då? Misstänkte att det fanns sådana. Dessa nöjer jag mig med. - Använd en bakgrundsbild för varje mapptyp - Använd vanliga aktiviteter i mappar - Använd en visuell stil för fönster och knappar - Utjämna kanterna på skärmteckensnitt - Visa skuggor för ikontext på skrivbordet Tack FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Du kunde skrivit bieffekterna också.. ._. Jag har inte märkt några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Jag fick fram W98 desigen, den gråa fula. Redigerad 15 april, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Jag fick fram W98 desigen, den gråa fula. Högerklicka på skrivbordet > utseende och ändra tillbaks då Men kryssa i det jag nämnde så tror jag du också blir nöjd. Redigerad 15 april, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Nu försvann HmmXP för mig, det tackar man för \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Märkbar skillnad: Ja! Fult: Ja! Nödvändigt: Kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Nu försvann HmmXP för mig, det tackar man för \o/ Kanske är snabbare... Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Mitt ändrades till windows classic tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Andvänd visuell stil = WinXP tema Jag visste redan om det här, och jag märkte faktiskt ingen störra skillnad när jag testade. Redigerad 16 april, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Är detta skadligt för datan om jag gör detta? och vad kan exakt hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts