Karatemorfar Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 På någon sett har jag fått 999 invites, alla kanske har fått det som har Joost. Så, om någon vill ha så ger jag gärna bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 På någon sett har jag fått 999 invites, alla kanske har fått det som har Joost. Så, om någon vill ha så ger jag gärna bort.. Jak vill gärna ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jak vill gärna ha! Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 På någon sett har jag fått 999 invites, alla kanske har fått det som har Joost. Så, om någon vill ha så ger jag gärna bort.. Jag tar mer än gärna emot en av dina invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jag tar gärna en invite för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Alla som vill ha invite skickar ett PM där ni skriver eran mailadress.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Tar gärna emot en invite. Faydas-.-@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Tackar för inviten Redigerad 15 maj, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Vad kan man egentligen göra i Joost?. Om jag har fattat det rätt så är det bara playlists? d.v.s inga live kanaler . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag har hört mer och mer om det här Joost. Det är alltså web-tv det handlar om? Men vad är det här invites för något? Varför behöver man en inbjudan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Joost En annan förklaring: Man behöver invite för att Joost är inte allmänt än eller hur man ska förklara det. Det är fortfarande under uppbyggnad om jag inte har fel (?). Det är som en stängd butik som är öppen för vissa. Nej, det är inte så att du väljer kanal och ser på vad du vill live utan det är begränsat antal kanaler och lagom många inspelade program på den kanalen som du kan se på. Det finns inte så många kända kanaler än utan det närmaste du kan komma en känd kanal är väl Discovery om jag inte har fel. Ganska kort om vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Joost En annan förklaring: Man behöver invite för att Joost är inte allmänt än eller hur man ska förklara det. Det är fortfarande under uppbyggnad om jag inte har fel (?). Det är som en stängd butik som är öppen för vissa. Nej, det är inte så att du väljer kanal och ser på vad du vill live utan det är begränsat antal kanaler och lagom många inspelade program på den kanalen som du kan se på. Det finns inte så många kända kanaler än utan det närmaste du kan komma en känd kanal är väl Discovery om jag inte har fel. Ganska kort om vad det är. Men fan va kasst :S. Aja, jag får väl hoppas på att dom skaffar bättre kanaler i framtiden. Det ända som är bra just nu är designen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Är det inte så att de ska släppa ett större utbud kanaler samtidigt som det lämnar betastadiet snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Fan vad smarta Niklas Zennström and Janus Friis är egentligen. Först gör de Kazaa och sedan Skype och nu detta! Sedan säljer de att och är miljardärer, riktiga marknadsgeniér det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 ni är medvetna om att man kan ge sig stjälv invites, eller hur? http://joost.com/presents/gigaom-newteevee/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Fan vad smarta Niklas Zennström and Janus Friis är egentligen. Först gör de Kazaa och sedan Skype och nu detta! Sedan säljer de att och är miljardärer, riktiga marknadsgeniér det där! Ja, klart vi är. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts