R2D2 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Jag har två invites att ge bort. Dom 2 första som skriver ett mail till johanlindblad@gmail.com får nu någon gång ikväll. *edit* Nu är alla borta. Eftersom jag blandade ihop så var jag tvungen att skicka alla 3. Tweak, JSHC och en till okänd fick tag på invites och dom får gärna skicka vidare när dom så småningom får. Redigerad 18 april, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Tack R2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Har fått tre till, om nån vill ha dom så skicka ett PM eller ta det på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Tack så mycket, herr Ärrtvå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Jag har två invites att ge bort. Dom 2 första som skriver ett mail till johanlindblad@gmail.com får nu någon gång ikväll. *edit* Nu är alla borta. Eftersom jag blandade ihop så var jag tvungen att skicka alla 3. Tweak, JSHC och en till okänd fick tag på invites och dom får gärna skicka vidare när dom så småningom får. Det var superschyst, men verkar inte funka för mig Ska testa mer, de säger att min mail inte finns. Inviten jag fick av Godfather funkade! Tusen tack till er båda killar! Edit: hur får jag invites att skic,a nåt speciellt man behöver görA? Redigerad 18 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Edit: hur får jag invites att skic,a nåt speciellt man behöver görA? Jag fick mina dagen efter jag registrerade utan att behöva göra något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Mottager gärna invites! Skickar en jazzverision av Flight of the bumble bee till who ever som skickar en invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Skulle gärna vilja ha en invite <3 skicka pm om du vill ge mig en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Hur funkar detta program? Har kollat på deras hemsida och på wiki, men jag fattar inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Någon som har invites? skicka till: don-anton@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Hur funkar detta program? Har kollat på deras hemsida och på wiki, men jag fattar inte riktigt. Jag vet inte hur det funkar, rent tekniskt, men i praktigen går det till såhär; Du loggar in, sen kan du klicka fram en stor lista på alla kanaler som finns. Välj en kanal, välj sedan ett program och avsnitt på kanalen. Titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Skulle verkligen uppskatta om någon av er som har invites kvar kunde skicka en till LinusUddin@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag vet att det bara är en betaversion, men jag gillar verkligen inte layouten och navigeringen. Vad tycker ni andra som har testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag vet inte hur det funkar, rent tekniskt, men i praktigen går det till såhär; Du loggar in, sen kan du klicka fram en stor lista på alla kanaler som finns. Välj en kanal, välj sedan ett program och avsnitt på kanalen. Titta Ni som tänker "Ofan, nu ska jag kolla ABC eller liknande kanaler" ni kommer bli besvikna. Än så länge finns inte "riktiga" kanaler. Eller, jo. National Geographics (endast USA), MTV Nordic (funkade inte igår) och VH1 (tror jag) På musikkanalerna finns en del musikvideos uppe osv, men ha alltid i tanke att det än så länge inte är riktiga kanaler i programet. Jag vet att det bara är en betaversion, men jag gillar verkligen inte layouten och navigeringen. Vad tycker ni andra som har testat det? Jag tycker det är helt okey. Designen är snygg, bra info osv. men det är väldigt segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Använder tråden igen med anlednig av de 3 invites jag precis fått. Försten till kvarn som gäller, skicka PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Någon som har en invite över? Edit* Invite fixad, tack The Dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Någon som har en invite över? Eller är det denna? (Behöver man fortfarande invite? ) Redigerad 7 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Är det bara för miig som pokerprogrammen buggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Skulle någon kunna vara snäll och ge mig en invite om någon har en invite över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Någon som har en invite över? Eller är det denna? (Behöver man fortfarande invite? ) Please sign in to the Joost beta Hello! Before you can sign in and download Joost, you need an invitation from another user. If you've already received yours, please sign in to download the Joost software and start watching TV. If you haven't yet received an invite, see the section below for hints on how to get one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts