Jump to content

Joost invite

priZma
 Share

Recommended Posts

Jag har två invites att ge bort. Dom 2 första som skriver ett mail till johanlindblad@gmail.com får nu någon gång ikväll.

*edit*

Nu är alla borta. Eftersom jag blandade ihop så var jag tvungen att skicka alla 3.

Tweak, JSHC och en till okänd fick tag på invites och dom får gärna skicka vidare när dom så småningom får.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har två invites att ge bort. Dom 2 första som skriver ett mail till johanlindblad@gmail.com får nu någon gång ikväll.

*edit*

Nu är alla borta. Eftersom jag blandade ihop så var jag tvungen att skicka alla 3.

Tweak, JSHC och en till okänd fick tag på invites och dom får gärna skicka vidare när dom så småningom får.

Det var superschyst, men verkar inte funka för mig :( Ska testa mer, de säger att min mail inte finns.

Inviten jag fick av Godfather funkade! :) Tusen tack till er båda killar!

Edit: hur får jag invites att skic,a nåt speciellt man behöver görA?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar detta program? Har kollat på deras hemsida och på wiki, men jag fattar inte riktigt.

Jag vet inte hur det funkar, rent tekniskt, men i praktigen går det till såhär;

Du loggar in, sen kan du klicka fram en stor lista på alla kanaler som finns.

Välj en kanal, välj sedan ett program och avsnitt på kanalen.

Titta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur det funkar, rent tekniskt, men i praktigen går det till såhär;

Du loggar in, sen kan du klicka fram en stor lista på alla kanaler som finns.

Välj en kanal, välj sedan ett program och avsnitt på kanalen.

Titta :)

Ni som tänker "Ofan, nu ska jag kolla ABC eller liknande kanaler" ni kommer bli besvikna. Än så länge finns inte "riktiga" kanaler. Eller, jo. National Geographics (endast USA), MTV Nordic (funkade inte igår) och VH1 (tror jag)

På musikkanalerna finns en del musikvideos uppe osv, men ha alltid i tanke att det än så länge inte är riktiga kanaler i programet.

Jag vet att det bara är en betaversion, men jag gillar verkligen inte layouten och navigeringen. Vad tycker ni andra som har testat det?

Jag tycker det är helt okey. Designen är snygg, bra info osv. men det är väldigt segt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Någon som har en invite över? :unsure:

Eller är det denna? (Behöver man fortfarande invite? :))

Please sign in to the Joost beta

Hello! Before you can sign in and download Joost, you need an invitation from another user.

If you've already received yours, please sign in to download the Joost software and start watching TV. If you haven't yet received an invite, see the section below for hints on how to get one.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor