priZma Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Om någon har en Joost invite över skulle det vara väldigt tacksamt! Maila isf till: lanstobias@gmail.com Joost @ wiki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Dra åt helvete. Report. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det där Joost, är det något speciellt som har dykt upp idag? Känns som vilken sida jag har besökt idag så har ordet Joost dykt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag har några stycken. Vad betalar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 JUST INVITE LOL KEKE?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag har ett konto. När får man invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Dra åt helvete. Report. Vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vänta.. På vadå? Förresten, vad är Joost för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 På vadå? Förresten, vad är Joost för något? Länk i första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Men orka Kan nån förklara lite snabbt vad Joost är? (jag är anti-wiki) Redigerad 15 april, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Men orka Kan nån förklara lite snabbt vad Joost är? (jag är anti-wiki) Man kollar väl på TV via den sidan, om jag förstod det hela rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 På vadå? Förresten, vad är Joost för något? Den nollan kommer märka vad Men orka Kan nån förklara lite snabbt vad Joost är? (jag är anti-wiki) om du är anti wiki får du skylla dig själv om du inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Verkar som om man ser på TV - kanaler via P2P eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Den som ger mig en invite får en ett gratispoäng i nästkommande GTAnytt-tävling. Den skickas till sebbe@beffo.se Uppdaterar då jag fått invite, så att flera inte skickas. Redigerad 16 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Redigerad 17 april, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Har läst på en del forum om det där nu, registrerar man sig så skickar dom ut invites så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Har läst på en del forum om det där nu, registrerar man sig så skickar dom ut invites så småningom. Japp, men invitesystemet är fuckat nu så man får inga invites, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Läskigt, fick detta mail nyss: Hello Mikael, The waiting's over! Since we received your application to join the Joost beta test program, we've been very busy fine-tuning it for you. So here's some good news: we're now ready to expand our beta test program, and we're delighted to invite you to join us. You can download the Joost software right away, by clicking on the link below. You'll find instructions for installing and running the software on our download pages. Get Joost here: https://www.joost.com/download/SFisNK7RFf4hQAtn0pFS.Y.html Before you can watch Joost for the first time, you need to choose a username and password. We've provided instructions for doing this on the screens you'll see the first time you run the software. So hurry - this is still beta software and it's not available to the general public yet, so this is your opportunity to get the user name you want ahead of the crowd! Thanks for your patience in waiting for Joost. We hope you'll enjoy using it as much as we've enjoyed creating it. Cheers, The Joost team Hade ingen aning om att jag stod anmäld på deras sida, visste inte äns vad Joost var! Redigerad 17 april, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Glöm det som stog, har fått en invite nu.. Redigerad 17 april, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Glöm det som stog, har fått en invite nu.. Yes! Jag med! But i won't send it >) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts