MrNoLimit Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Efter att sista uppdraget, det där när cj's brorsa hänger i stegen på brandbilen så kommer ju en film som jag tror är spelets sista... jag råkade dock klicka bort den precis när cj går ut huset där alla hans kompisar är och säger något i stil med "I´ve got to check out the hood". vad händer sedan i filmen? känns tråkigt att missa det allra sista i spelet. finns den att se på nätet någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Efter att sista uppdraget, det där när cj's brorsa hänger i stegen på brandbilen så kommer ju en film som jag tror är spelets sista... jag råkade dock klicka bort den precis när cj går ut huset där alla hans kompisar är och säger något i stil med "I´ve got to check out the hood". vad händer sedan i filmen? känns tråkigt att missa det allra sista i spelet. finns den att se på nätet någonstans? Kolla här. http://www.youtube.com/watch?v=tXIeSzrDyks...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts