Jump to content

D-link = Satans mästerverk!

Ceone
 Share

Recommended Posts

Själv har jag också haft/har router problem men det är typ löst, det är en C-Net (inget att rekomendera), vi tästa massa saker för mitt Steam funka inte, och vissa saker bugga också. Men det visa sej vara att Eftersom jag kör µTorrent ofta och länge så blir Cashen full på typ 24 timmar, så ska jag gå in på steam måste jag starta om raouter (vilket tar 14 sec från 192.168.1.1) Det ände mer (än steam) som bugger efter ett tag är snabb googlingen på firefox, om man skriver nått i adressfältet tillex you, så söker den på google och tar första alternativet (youtube.com)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är också less på min D-link.

Om man går ifrån datorn stängs uppkopplingen av efter en stund. Sen när man försöker koppla upp igen är den lilla USB-dosan avstängd, och enda sättet att starta upp den igen är att gång på gång försöka upprätta anslutning. Och då man väljer reparera uppkoppling startad datorn om igen...

Scweinhund!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är också less på min D-link.

Om man går ifrån datorn stängs uppkopplingen av efter en stund. Sen när man försöker koppla upp igen är den lilla USB-dosan avstängd, och enda sättet att starta upp den igen är att gång på gång försöka upprätta anslutning. Och då man väljer reparera uppkoppling startad datorn om igen...

Scweinhund!

Att den stängs av tror jag har med inställningarna i Windows att göra. Ändra det i enhetshanteraren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor