RavenE Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Installerade msn discovery/windows live discovery igår för att ha lite kul med polarna. Tröttnade på det och avinstallerade det. Då jag startar msn nu så kommer den här rutan upp. Har provat att installera om msn igen, men det hjälpte inte. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Verkar som om av/installeringen knåpat sig. Har du provat att installera om Discovery för att sedan avinstallera det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Verkar som om av/installeringen knåpat sig. Har du provat att installera om Discovery för att sedan avinstallera det igen? Provade det nu. Den rutan försvann, nu kommer denna upp istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Bah. Jag antar att du har provat radera hela MSN och Discovery mappen? Alltså C:\Program\MessengerDiscovery och vad nu den andra mappen till MSN kan heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Bah. Jag antar att du har provat radera hela MSN och Discovery mappen? Alltså C:\Program\MessengerDiscovery och vad nu den andra mappen till MSN kan heta. Nä. Nu funkade det. Thanks. Redigerad 15 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts