Mr.Magic Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tycker du ja, det där är olika från person till person vad man känner att man behärskar. Mjo. Men iprincip är det same shit. Bara timing inga direkt färdigheter som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Provade BSM för första gången idag. Resultatet blev jag nöjd med, satte min första BSM på andra försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag försöker sätta en BSM, det går ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Börjar bli ganska säker på att bumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts