JSHC Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Är det någon som har orken att ladda upp alla tutorials som man kan tanka på TGA på youtube? (Tutorialsen till VC på GTAStunting snackar jag om) För jag verkar inte få något mail från TGA så jag kan ladda ner dom :/ Vore jäkligt tacksam om någon gjorde detta BSM tutorialen och Wallride tutorialen är det som ligger på TGA Alltså dom jag vill ha upp på youtube eller någon annan stream. Redigerad 14 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) I'm on it Edit: De fanns ju på youtube http://youtube.com/watch?v=XUxJ5F5hd4k - BSM http://youtube.com/watch?v=4qEIkHonrME - Wallride Redigerad 14 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Whaaa?! Oj.. Förlåt mig Tack Qouad. En fråga också, vad är lättast att börja med för en nybörjare natural bumps eller BSMs? Oo Redigerad 15 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) BSMs tycker jag, var/är lättast för mig Redigerad 15 april, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Whaaa?! Oj.. Förlåt mig Tack Qouad. En fråga också, vad är lättast att börja med för en nybörjare natural bumps eller BSMs? Oo Natural bumps utan tvekan! Jag har stuntat i ett år och satte nyss min första bra BSM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 BSM är lätt som en pannkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Natural bumps utan tvekan! Jag har stuntat i ett år och satte nyss min första bra BSM Okej, tack Gött och veta vad man ska börja med osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Är du ny föressten? Im allways up for collab you know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Okej, tack Gött och veta vad man ska börja med osv. Han har fel! BSM är lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Nooo!!! P2B är det absolut lättaste om du frågar mig Typ !1!!1 Redigerad 15 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Är ny på att stunta, men inte speciellt ny på forumet. Kan ni enas om vad som är lättast utav NATURAL bumps och BSMs (Inte p2bs alltså) Detta kommer sluta med att jag får starta VC och testa ett tag, men det får jag göra imorgon isf, lite tråkigt att stunta mitt i natten imo. Redigerad 15 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Är ny på att stunta, men inte speciellt ny på forumet. Kan ni enas om vad som är lättast utav NATURAL bumps och BSMs (Inte p2bs alltså) Detta kommer sluta med att jag får starta VC och testa ett tag, men det får jag göra imorgon isf, lite tråkigt att stunta mitt i natten imo. K, Det varrierar lite, men BSM är nog snäppet svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Okaj.. Får väl testa mig för lite senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Han har fel! BSM är lättare Fuck no! Har fortfarande inte satt en enda BSM-jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Men det är du som är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Kanske är så att BSM är lättare när man kan det än bumps? Eller? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Men det är du som är dålig. Sant, fel av mig. ...helt ärligt, när jag väl får de att "fastna" så har de inte ramlat tillräckligt och blir för höga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Angående bumps, visst ska man väl dra en mini-wheelie precis innan bumpen? Och inte slå i med underrevet? Eller? Snackar low-natural bumps nu alltså. Redigerad 15 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Angående bumps, visst ska man väl dra en mini-wheelie precis innan bumpen? Och inte slå i med underrevet? Eller? Snackar low-natural bumps nu alltså. Ja, du ska slå till med undersidan av framdäcket iprincip. Förövrigt ÄR BSM lättare. Sätt den åt söder så buggar inte wheelien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ja, du ska slå till med undersidan av framdäcket iprincip. Förövrigt ÄR BSM lättare. Sätt den åt söder så buggar inte wheelien. Tycker du ja, det där är olika från person till person vad man känner att man behärskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts