Tux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hur gör jag så att ingen kan ändra ID3Tagen på mina MP3 låtar?. Jag minns längesen att jag laddade hem en låt av en DJ (laglig). Man kunde liksom inte ändra hans ID3tag. Hur gör han sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 ID3v1 eller v2? Ta bort skrivskydd och allt sånt. v1 skriker mer än v2 angående sånt också, så är bara v1 ifyllt så kan du testa att fylla i v2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Skrivskydda filen är allt jag kan komma på. Det finns liksom inget trolleritrick som gör så att valfritt ljudprogram inte kan ändra några bytes i början av filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts