HDM Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Jag försöker moda nya bilar till spelet, men det går inte kommer upp ett fel och hela IMG Tools stannar, så får jag göra om men händer samma sak . Har provat med andra men det går inte , sedan så gjorde jag med IMG Tool 1.3 funkade att ta bort men inte att adda, men jag kan inte göra Extrakt. PS : Jag har inte den Orginala Vice City !! Adda Vivalla_Haidar@hotmail.com Please behöver hjälp , kanske någon kan göra genom fjärrhjälp!! Det skulle vara helt underbart och tacksamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Det enda du måste göra är att ta bort skrivskyddet från din GTA mapp och sen går det lätt som en plätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 ja det ska man göra har hänt mig förut man ksa ta port det där skydet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts