eminem33 Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 när jag har köpt ett spel så laggar min mus och tangentbord aså de e efter och då menar jag mycke efter och så e det med alla spel dom som har funkat förr också och de e inge fel på mitt grafik kort eller processor eller nåt sånt ! VF laggar det??? tack i förhand... och jag har inte trådlöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Jag ser det framför mig. Du står i kön på EB Games, du känner en kall kår som går över ryggen. Det är då du vet att din mus och tangentbort får NET SPLIT där hemma. Det är blod överallt! Mamma! Hett tips. Ha musen och tangentbordet med dig i sängen när du sover. Dom behöver socialt umgänge dom också, annars blir dom ledsna och börjar lagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Måste bara säga det. Lär dig grammatik! En av de jobbigaste texterna jag läst på detta forum. eminem33 alltså, inte du Stell. Redigerad 14 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vänta... va? OP, jag fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 när jag har köpt ett spel så laggar min mus och tangentbord aså de e efter och då menar jag mycke efter och så e det med alla spel dom som har funkat förr också och de e inge fel på mitt grafik kort eller processor eller nåt sånt ! VF laggar det??? tack i förhand... och jag har inte trådlöst.. Vänta... va? OP, jag fattar ingenting Ska försöka översätta. när jag har köpt ett spel så laggar min mus och tangentbord aså de e efter och då menar jag mycke efter och så e det med alla spel dom som har funkat förr också och de e inge fel på mitt grafik kort eller processor eller nåt sånt ! VF laggar det??? tack i förhand... När han har köpt ett spel så laggar hans mus och tangentbord mycket. Det har blivit så nyligen och det är så till alla spel. Han säger även att det inte är något fel på varken hans grafikkort eller processor. Som pricken över i så undrar han varför det laggar och tackar även för den hjälp han önskar få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 hjälp mig nån snälla!! ni har ju översättning nu !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vad är det för märke på musen & tangentbordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Har du kvar kvittot till alla spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vad är det för märke på musen & tangentbordet ? logitech på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 logitech på båda Det säger ju mycket.. Du kan ju alltid testa med en annan mus / tangentbord och se om du upplever samma problem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Eller så kanske du har något slags virus som segar ner din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts