smibacker Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 jag har precis klarat publicity tour och har inga mer uppdragsgivare.... vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 köpa alla fastigheter och klara deras uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 hidden pakages, rampages, side missions, uniqe jups, köpa allt, råna alla 15 rånbara affärer.....kanske har glömt nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 hidden pakages, rampages, side missions, uniqe jups, köpa allt, råna alla 15 rånbara affärer.....kanske har glömt nått nej jag tror inte du har glömt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smibacker Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 köpa alla fastigheter och klara deras uppdrag så det finns inga fler uppdragsgivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 vad är publicity tour och side missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smibacker Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 vad är publicity tour och side missions publicity tour är ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 vad är publicity tour och side missions Side Missions eller "Sido Uppdrag" är att släcka bilar me brandbilen, ta skurkar me polisbilen m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts