Fireinthehole Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Är GTA IIIs spelyta större än Vice Citys, med tanke på att det är tre öar? EDIT: har bara spelat GTA III en gång. Redigerad 14 april, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nej, det är 3 stora öar i LC, ja. VC är dock fortfarande större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Är det där kartan till något helfräsch kommande total convertion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Är det där kartan till något helfräsch kommande total convertion? Mycket möjligt, har hört om att sånna TC's ska komma, vet inte dock. Hittade den på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Nej, det är 3 stora öar i LC, ja. VC är dock fortfarande större. Kartorna är olika stora? GTA III känns oerhört mycket större än GTA VC då man spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Kartorna är olika stora? GTA III känns oerhört mycket större än GTA VC då man spelar det. Självklart, beror på att vice city består av bla. en stor strand, tänk dig hur mycket större vice city hade känts om man hade placerat en stor stad på hela stranden. Redigerad 15 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Är det bara jag som tycker att det är väldigt lite gator och vägar i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Är det bara jag som tycker att det är väldigt lite gator och vägar i Vice City? Nope. Och Quoad. GTA III Liberty City känns ändå mycket större. Tänkte mig det där, skulle vist göra skillnad men nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Är det bara jag som tycker att det är väldigt lite gator och vägar i Vice City? Tycker och tycker, det är i jämförelse med de andra spelen väldigt få gator och en öppen miljö. Det är ju ganska självklart att det är så, då de har strävat efter olika känsla i de bägge spelen. Med vilket de lyckats galant. Nope. Och Qouad. GTA III Liberty City känns ändå mycket större. Tänkte mig det där, skulle vist göra skillnad men nej. Möjligt att du känner så Jag tror dock inte att de direkt förstorar t.ex. VC i en TC-mod. -"Vad breda vägarna var här" -"Ja, vi vet, men det passade bättre in om man förstorade VC lite". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Kartorna är olika stora? GTA III känns oerhört mycket större än GTA VC då man spelar det. Det är en sån stor skillnad på SA jämfört med VC & LC. Det är ingen som har ändrat nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts