JSHC Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Tjena, är det någon som vet hur man bränner en DVD film som är i .img format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Går alldeles utmärkt med Nero Start Smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hur? Den verkar bara vilja bränna .iso filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Det går ännu mer utmärkt med Deepburner som även är gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Tjena, är det någon som vet hur man bränner en DVD film som är i .img format? Om du använder Creator Classic så väljer du "Record Disk From Image" i menyn. Om du använder Nero så tror jag det är "Burn from Image." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Tror jag fixade det nu, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) ImgBurn! Gratis och förbannat enkelt att använda. Redigerad 14 april, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Mounta först IMG filen med DAEMIN tools sen bränn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Körde på Dumboms, jäkligt bra program får jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts