Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Som ni hörde, jag har inget ljud alls på datorn och jag kan inte öppna volymkontrollerna. Jag har två stycken volymkontroller sen tidigare och båda har varit fullt fungerande tills imorse. Den ena är den vanliga som alla datorer har, och den andra är NVIDIA NvMixer. När jag öppnar dom blir det så här: Den övre är NVIDIA NvMixer och den undre är den vanliga. Hur kan jag fixa det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Som ni hörde, jag har inget ljud alls på datorn och jag kan inte öppna volymkontrollerna. Jag har två stycken volymkontroller sen tidigare och båda har varit fullt fungerande tills imorse. Den ena är den vanliga som alla datorer har, och den andra är NVIDIA NvMixer. När jag öppnar dom blir det så här: Den övre är NVIDIA NvMixer och den undre är den vanliga. Hur kan jag fixa det här? Hade ett liknande problem, testat att ladda ner drivrutiner? Annars vet jag faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hade ett liknande problem, testat att ladda ner drivrutiner? Annars vet jag faktiskt inte. Provat, fungerade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Provat, fungerade inte. Och du avinstallerade dom gamla drivrutinerna först, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Uh, uhm. Vet inte. Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts