VenoM Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Som sagt när jag konverterar filmer till 3GP fomat så blir dom så suddiga att det knappt går att utskilja någonting! Jag använder ImTOO 3GP Video Converter. Går det att få bilden skarpare på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Om jag tänker på rätt program så ändra "Keep quailty" till true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Det enda som är ungefär likadant är same_quailty, men den går inte och ändra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Testa WinAVI MP4 Converter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts