Eternal Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Hallå, har letat på lite olika ställen efter soundtracket till detta spel. Verkar inte finnas någonstans att få tag i, tyvärr använder jag inte kreditkort om det skulle finnas på någon utländsk skivbutik. Så vet någon vart jag kan hitta det vore det snällt om du kunde meddela mig (om det nu finns ett soundtrack till detta spel). Är bara låtarna till reggae radion jag vill ha, men GTA spelen har ju alltid bra soundtrack så det vore inte fel att ha denna med. Hade jag kvar spelet som jag lånat ut och inte kommer få tillbaka hade jag ju kunnat rippa dom (så jag slipper kommentarer om att det är ett onödigt köp ifall jag har spelet). Edit: Rubriken blev lite fel och skulle vara Soundtrack till GTA III, vore snällt om någon mod kunde ändra åt mig. Redigerad 13 april, 2007 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Har hittat detta so far... http://shadow.atlex.ru/music/Gta3-remix.mp3 inte riktigt... fast ganska soft ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts