Jazz Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hej! Letar just nu efter en 32" platt-tv i prisklassen 8000 - 9000 SEK. Finns det något ni rekommenderar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Netonet har HD-TV:ar i 32" för 5500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Netonet har HD-TV:ar i 32" för 5500 kr Jaha, och de håller måttet då? Jag pratar inte bildrörskvlaitét, man kan ju se stor skillnad på apparaterna när de står uppraddade i butikerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Bildrör är vanlig tjock-TV. Alla HD-TV:ar är platta. Köp en HD-box till så får du den bästa bilden. Men dem är inte 1080p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Bildrör är vanlig tjock-TV. Alla HD-TV:ar är platta. Köp en HD-box till så får du den bästa bilden. Men dem är inte 1080p Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) TV-n är mest avsedd för film och gaming... det är inte särskillt viktigt hur pass bra bilden är i V-mottagining. Men denna på 6000, på vilket sätt skiljer sig den från exempelvis denna på 8000? Redigerad 13 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Nej. Ok det visste jag inte, men jag har aldrig sett någon tjock HD-TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Ok det visste jag inte, men jag har aldrig sett någon tjock HD-TV Jag har aldrig sett afrika, de betyder inte att afrika inte finns. Jag har aldrig sett en fotboll (exempel) , de betyder inte att fotbollar inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
humankiller58 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 http://se.pricerunner.com/pl/2-746854/TV/S...E-32R32B-priser 32" HDTV 5298kr t.o.m känt märke Samsung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hej! Letar just nu efter en 32" platt-tv i prisklassen 8000 - 9000 SEK. Finns det något ni rekommenderar? Jag rekommenderar att du kollar i butiker. Bildkvalitetsskillnaden är helt jävla enorm även fast två TV-apparater är i samma prisklass. När jag var i Onoff nyligen var det bara en enda TV som hade hyfsad bildkvalitet och den kostade 15000 ungefär (42"). Vår 42" HD-plasma har ganska kass bild och ändå kostade den tio papp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=75-10-25 Best TV ever. HD-ready, HDMI, 1080i, 32", billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag rekommenderar att du kollar i butiker. Bildkvalitetsskillnaden är helt jävla enorm även fast två TV-apparater är i samma prisklass. När jag var i Onoff nyligen var det bara en enda TV som hade hyfsad bildkvalitet och den kostade 15000 ungefär (42"). Vår 42" HD-plasma har ganska kass bild och ändå kostade den tio papp. Mjo, hade ju tänkt lägga upp taktiken såsom att jag imorgon går ut och tittar på lite apparater, skriver ner namn etc. och letar upp dem på nätet. Köper helst där då villkoren i affären inte gäller pixelfel, vilket iofs inte heller gäller från nätet. Finns det ett pixelfel direkt är det bara att andvända sig av ångerrätten. Redigerad 13 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Jag har aldrig sett afrika, de betyder inte att afrika inte finns. Jag har aldrig sett en fotboll (exempel) , de betyder inte att fotbollar inte finns Det var ett dåligt exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 vet någon var jag kan få en billlig 42 eller 37 tums lcd tv???? skriv inte pricerunner dom visar inte allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 vet någon var jag kan få en billlig 42 eller 37 tums lcd tv? skriv inte pricerunner dom visar inte allt. Muhammed på hörnet. Eller Pricerunner. (Du har inte råd med det ändå, möjligtvis hos Muhammed. Men det är stöldgods) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 det där var faktiskt ditt första och sista roliga rasist skämt men kan ni svara allvarligt jag vill ha en tills gta iv kommer ut.. Och måste man köpa hdtvbox för att få hdtv bild om man inte har hdtvbox e det lika dålig bild som en vanlig tv då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 det där var faktiskt ditt första och sista roliga rasist skämt men kan ni svara allvarligt jag vill ha en tills gta iv kommer ut.. Och måste man köpa hdtvbox för att få hdtv bild om man inte har hdtvbox e det lika dålig bild som en vanlig tv då??? Du måste köpa en HDTV-kapabel digitalbox med abonnemang om du vill se HDTV-kanaler men för att spela GTA4 behöver du ingen sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 men om jag tex vill kolla på tv 3 eller nåt är det bättre bild än en vanlig tv om man inte har hdtv?. blir alla kanaler bättre om man köper hdtv box eller bara vissa hd kanaler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 men om jag tex vill kolla på tv 3 eller nåt är det bättre bild än en vanlig tv om man inte har hdtv?. blir alla kanaler bättre om man köper hdtv box eller bara vissa hd kanaler? Där svarar du typ på dig själv. Vill man se bättre bild än i en vanlig tv ska man väl inte ha en vanlig tv, enkelt? Har man en HDBox till en vanlig tv borde det väl vara som att ha hög upplösning på en liten gammal datorskärm, allt blir så smått så man inte ser någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) men om jag tex vill kolla på tv 3 eller nåt är det bättre bild än en vanlig tv om man inte har hdtv?. blir alla kanaler bättre om man köper hdtv box eller bara vissa hd kanaler? Om du köper en lite dyrare TV med bra uppskalning så kommer en del kanaler att se bättre ut oavsett om det är HDTV-kanaler eller inte. Om du köper en HDTV-box så blir förmodligen bara HD-kanaler bättre men det kan hända att boxen har bättre uppskalning än TV:n (framför allt om du köper en lite billigare TV) och då blir det bättre bild även på vanliga kanaler. *edit* Och självklart blir det bara bättre bild om du har just en HDTV. Redigerad 15 juli, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts