T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hur gör jag om jag vill spara bilder i en winrar map och sedan posta till en person genom internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hur gör jag om jag vill spara bilder i en winrar map och sedan posta till en person genom internet? Höger klicka > Komprimera till "namn.rar" och e-posta... Så är det på min version iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Höger klicka > Komprimera till "namn.rar" och e-posta... Så är det på min version iaf. Högerklicka på vad? Och min winrar är på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Högerklicka på vad? Och min winrar är på engelska. Mapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Mapen? Aja, tack för hjälpen. Jag prövade mig fram lite och nu vet jag hur jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts