JSHC Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Fniss, har fixat så jag kan vara med på SA också nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Då startar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Vi får väl ha någon som leder det också eller? Oo Nån kan ju göra 2 trådar där man skriver upp sig så länge, en för VC och en för SA Eller så gör man bara en tråd så säger man vilket man ska vara med i (Alt. båda ) Redigerad 24 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Det leds av Qouad och mig, det görs en ny topic vid varje duell, Qouad ska bara lotta klart innan jag gör första tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Vi får väl ha någon som leder det också eller? Oo Nån kan ju göra 2 trådar där man skriver upp sig så länge, en för VC och en för SA Eller så gör man bara en tråd så säger man vilket man ska vara med i (Alt. båda ) Vet inte vad du snackar om men, jag och ante leder det. Och båda spelen är i samma turnering, vi är för få för att dela på oss. Meh, din padda. Redigerad 24 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Lotta på då, fyrhjuling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vet inte vad du snackar om men, jag och ante leder det. Och båda spelen är i samma turnering, vi är för få för att dela på oss. Meh, din padda. Okej, förlåt ^^ Har inte läst igenom tråden så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zerpz Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag är intresserad Tävlingen är redan igång, men du kan säkert ställas som reserv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zerpz Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tävlingen är redan igång, men du kan säkert ställas som reserv. okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Du kan ta min plats. Comhem bazz mig så jag hinner ändå inte vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Allvarligt, det här ser redan nu ut att bli ett misslyckande. Mitt förslag är faktiskt att vi sljuter upp tävlingen. Många har redan hoppat av och vissa regler är inte så tydliga. Vore det inte bättre om alla regler skrevs upp och ett datum för första omgången planerades när folk vet att de är möjliga att delta? Det kändes som att ni startade tävlingen så fort det var tillräckligt med folk, vilket inte var så smart enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Allvarligt, det här ser redan nu ut att bli ett misslyckande. Mitt förslag är faktiskt att vi sljuter upp tävlingen. Många har redan hoppat av och vissa regler är inte så tydliga. Vore det inte bättre om alla regler skrevs upp och ett datum för första omgången planerades när folk vet att de är möjliga att delta? Det kändes som att ni startade tävlingen så fort det var tillräckligt med folk, vilket inte var så smart enligt mig. håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jaa, visst absolut. Förlåt, jag borde förståss ha tagit reda på ett bra datum som alla 12 säger ja till, sen borde jag såklart inväntat 10 reserver på detta forum där i princip alla stuntingintresserade redan sagt att de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Kör på bara tycker jag, det är ändå inte speciellt seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jaa, visst absolut. Förlåt, jag borde förståss ha tagit reda på ett bra datum som alla 12 säger ja till, sen borde jag såklart inväntat 10 reserver på detta forum där i princip alla stuntingintresserade redan sagt att de vill. Nej, men ni borde ha förbestämt ett datum, för att sedan låta folk anmäla sig. Nu var det typ en tråd om det fanns intresse, sen var första omgången helt plötsligt postad. Det gör inte mig personligen nått, men jag tycker det är synd med alla avhopp och oklarheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts