Mathias Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Först och främst ska jag säga att det var Antepanteboy som tog upp det här på msn häromdagen. Så är det någon som gillar idén är det honom ni ska tacka "Stunting league" är för er som inte vet det ett begrepp taget från GTAStunting.com, och fungerar såhär: Man får skriva att man vill vara med, alla deltagare ställs sedan upp i ett "träd". Man möter varandra med direkt utslagning om man förlorar en "rond". Det är inte meningen att man ska sitta och göra en hel film varje gång utan det går helt enkelt till som så att man ska göra ett stunt vardera. Den som har gjort det bästa stuntet går vidare. Det bästa stuntet bestäms där av 5 domare, som lägger en röst var. Vi är ju inte på långa vägar lika många intresserade här så 5 domare skulle nog inte funka, vi får tänka ut något bra sätt. Antingen någon typ av poll eller att alla får rösta, eller att bara alla andra deltagare får rösta? Ja vi kan nog hitta på något. Ifall det ska funka så måste vi ju vara ganska många, helst ska man väl vara 16 stycken så att det blir "åttondel"-kvart-semi-final, men frågan är om vi blir så många. För att så många som möjligt ska kunna vara med går det ju köra en variant att man kör ur båda (VC & SA) spelen, dock finns ju de, jag t.ex., som bara stuntar i ett som skulle vara helt körd i det andra. Fråga om något är oklart och säg vad ni tycker och tänker, skulle det funka här? Är vi tillräckligt många intresserade? Hur skulle man isf kunna bestämma vinnaren i varje rond? och vilket/vilka spel borde det vara? Intresserade: Qouad JSHC Kebab Lajnux Antepantboy Marky Chilli_13 Tackleberry VickeX Mr.Magic Stevex Godfather Redigerad 14 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tror att det skulle funka. Om vi har personer som vill vara med dvs. Dock skulle jag bara vara med på VC Men visst, vore jäkligt skojj, samt skulle vi kunna dra lite mer folk hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Det är knappast tillräckligt många stuntare här för en turnering. :/ Folk på gtasajten är inte tillräckligt engagerade i projekt. Stunttävlingarna är praktexempel på hur det kan gå. Den alldra första var lyckad och den andra var det bara jag och marklund som skickade in i. Eller var det tvärtom? Den senaste dog ut vilket jag hoppas på att den nuvarande inte kommer att göra. Redigerad 13 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Tror inte att det skulle bli så lyckat. Finns nog inte tillräckligt av intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Det skulle vara kul, men som sagt. Det finns alldeles för få medlemmar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hey grabbar! Istället för att sitta och muttra över att det inte finns tillräckligt mycket folk så kan väl vi ställa upp och se hur många vi får ihop? Skriv upp mig grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Om inte jag redan är självskriven så , im in, in BOTH SA unt VC Och när det gäller dommarna, vi väljer ut några dommare. och dom får dömma när dom inte är med och stuntar? När det gäller VC och SA så kan man göra så här "Exempel" Utför det bästa stuntet med en packer innom slumområdet i VC eller hamnen i SA t.ex Redigerad 13 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag tror inte 16 är en omöjlig siffra att få ihop, man ska komma ihåg att man behöver göra 1 stunt varje gång. Någon som kan tänka på något sätt vi skulle kunna göra för att få med både SA och VC då? för T.ex. jag och JSHC är ju bara VC och sen finns ju de som bara kör SA. Domarna borde vara några som inte är med, så kommer det inte vara självklart att högsta P2B'n vinner. Alltså säg tex. Kicken, hur ofta är han här i stuntingdelen? Inte mycket, antagligen har en sån som han inte lika mycket koll på vad som killarna på GTAS tycker är ball. På det sättet kommer det som ser häftigast eller mest innovativt ut vinna, och inte den som sätter upp den finaste BSM'en eller CSM2bump2krail2bump ... ja ni fattar? Det blir en utmaning för oss som stuntar också Redigerad 13 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Läs vad jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Läs vad jag skrev Det är en bra tanke... det är bara det att det ju är olika "motorer" och olika saker går att göra. Men iof., man väljer ju spel själv, så varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Välja spel idén låter inte alls speciellt lyckat. Jag skulle kunna vara domare om det blir något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 jag och JSHC är ju bara VC Jag då! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Välja spel idén låter inte alls speciellt lyckat. Jag skulle kunna vara domare om det blir något. Nja, det är ju ganska stor skillnad mellan spelen. Men det är ju ett sätt om man inte kan få alla att enas om ett spel. *memorerar* Jag då! :'( Jamen...jag visste väl inte att du inte spelade SA...eller...jo det gjorde jag Förlåter du mig? --- Jag tror att alla glömmer bort en sak här, vi är inget stuntingcommunity, allt måste inte vara så jävla perfekt. Kan vi inte bara ha lite kul för en gångs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag tror att alla glömmer bort en sak här, vi är inget stuntingcommunity, allt måste inte vara så jävla perfekt. Kan vi inte bara ha lite kul för en gångs skull? Wórd :'( Redigerad 13 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tror att alla glömmer bort en sak här, vi är inget stuntingcommunity, allt måste inte vara så jävla perfekt. Kan vi inte bara ha lite kul för en gångs skull? Jodå. Skriv upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag är med om det blir VC, har en känsla av att jag blir utslagen direkt med tanke på att jag är ny till stunting..men men, vad gör man inte för andra! Redigerad 13 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Är det SA vi snackar om så skulle jag nog kunan vara med, jag är inte speciellt snabb att få ihop stunts men jag ska försöka iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag röstar för VC och är med om man typ har på sig en vecka varje runda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag är med om det blir VC, har en känsla av att jag blir utslagen direkt med tanke på att jag är ny till stunting..men men, vad gör man inte för andra! Asch, du jag och lajnux är ju nya alla 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag röstar för VC och är med om man typ har på sig en vecka varje runda. En vecka blir bra , ska du inte också hoppa in? Redigerad 13 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts