aXiT Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) hej hur gör jag för att få bilen att svänga mer, alltså att den ska vrida mer på hjulen? finns det nått snabbare sätt att "ladda" dom nya inställningarna man gjort i handling editor än att starta om spelet? Redigerad 13 april, 2007 av aXiT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 hej hur gör jag för att få bilen att svänga mer, alltså att den ska vrida mer på hjulen? Handling editor is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Finns det inte ett helt vanligt fusk? Bättre handlingkontroll (på bilar) ?? Modd/Fusk sak samma =) ---------- Handling editor is your friend. Google is his friend! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aXiT Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) okej, har handling editor, men vad ska jag ändra? och finns det nått snabbare sätt att "ladda" dom nya inställningarna man gjort i handling editor än att starta om spelet? Redigerad 12 april, 2007 av aXiT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Jag tror du ska ändra turn mass. . Google is his friend! =) No, Google and Handling Editor is his friends. Redigerad 12 april, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aXiT Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 ändrade på "steering lock" så styrde den mer. tack ändå! men vet ni något snabbare sätt att ladda dom nya inställningarna man gör i handling editor än att starta om hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 ändrade på "steering lock" så styrde den mer. tack ändå! men vet ni något snabbare sätt att ladda dom nya inställningarna man gör i handling editor än att starta om hela spelet? Jag tror inte det finns något snabbare sätt, men det tar ju bara högst en minut att starta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aXiT Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag tror inte det finns något snabbare sätt, men det tar ju bara högst en minut att starta det. kanske det men det är 1 minut för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 kanske det men det är 1 minut för länge Dåligt tålamod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aXiT Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Dåligt tålamod? Jepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts