Stora_tomtefar Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 All text i gta3 har försvunnitoch ersatts med nåt i stil med "optl missing".Fattar inte hurman fixaar till det. HJÄLP!!! Ps. Hultan nämnde i den gamla sajten hur man kunde fixadet iimg. filerna, men jag har glömt det. Skriv om ni har tips :"> .Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Installera om GTA3 om du har moddat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 gå in på "options", "display", "subbtitles on". det skulle kunna vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Visst visst, men jag hittar det inte eftersom man inte kan läsa texten,och så är de ten crack... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
barran Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 jag har oxå samma problem tror ja min text e gula streck o ja vet att man kan ladda ner texten från någon sida men jag vet inte vilken. jag har crackat gta3 det ska funka men texten e gul o den e som streck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Jag har programmet som fixar till texten. Bara det att jag inte hur man lägger ut den på nätet :"> . I så fall kunde du få den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Det låter som ni behöver XP patchen. Om ni har Xp då. Den finns här: SVENSK ENGELSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Ja, GTA3 freak har rätt. Jag hade samma problem, men så ladda ja ner xp patchen så funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 Den funkar inte för mig... Pratar vi om samma problem här? För barran hade ju problem med gula streck, och mitt problem är att till exempel istället för "Quit" står där nu "Fem* Qt missing". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts