Frenzy Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fick en Morgana Lefay-singel igår, den var med i paketet med Bathorytröjan. Helt okej! Inte det gamla vanliga fjolliga power metal-grejset... men dem har en hel del tydliga thrashinfluenser också. Så jag rekommenderar låten; Morgana Lefay - Over and Over Again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Rawr.. Kamelot - Ghost Opera promo har läckt ut, har inte lyssnat än men jag ska! Har så brutalt höga förväntningar. Så jag rekommenderar låten; Morgana Lefay - Over and Over Again. Den är rätt så bra, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tack för låttipsen ska ta och kolla upp dem. Köpte en konsert med Kamelot, den var faktiskt jävligt bra. Någon som kan tipsa om någon annan konsert? Härligt, ska på Kamelot här i Stockholm den 2:a maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hur var konserten Everest? Är det ett band som du kan rekommendera att man ska se live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Absolut, det var jävligt bra drag faktiskt. Sen hade dom med en annan tjej än hon i Epica, och hon sjöng fint . Center of the Universe var jävligt bra live faktiskt. Dom sa att de skulle komma tillbaka också, när vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Ok det lät ju inte helt fel. Kanske ska se till att gå då om de kommer tillbaka Jo Epica är ju också en helt ok grupp har något album med dem. Center of the universe är enligt mig en av de bästa låtar de gjort. Lyssnade på den en hel från dvd konserten. Vart spelade dem då, var det på hovet eller globen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonsens Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Bara Klubben, faktiskt, vilken de föga förvånande sålde slut. Var också där och kan verifiera att det var riktigt jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Bara Klubben, faktiskt, vilken de föga förvånande sålde slut. Var också där och kan verifiera att det var riktigt jävla bra. Du ljuger, du var aldrig där. Jag vet att du var på Christer Sjögren på någon Ålandsfärja. Och tja, jag ångrar ganska stort att jag inte själv åkte och såg Kamelot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Arenan kanske hade varit bättre, men jag klagar inte, fick bra plats uppe på balkongen på Klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 ok nice. Man kanske skulle ta och försöka gå nån gång om de kommer tillbaka till Sverige. Nån annan grupp som ni vet är bra live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 ok nice. Man kanske skulle ta och försöka gå nån gång om de kommer tillbaka till Sverige. Nån annan grupp som ni vet är bra live? Nocturnal Rites brukar ha ett bra drag live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Ok ska kolla upp dem också då En annan grupp som har väldigt bra konserter (även då det inte är power metal) är Scorpions, några av dem är Acoustica, Moments of glory samt Unbreakable. Kan också rekommendera deras nya skiva Humanity Hour 1, många bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts