Mathias Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Har Littlemanie någonsin varit med i en stuntfilm? Tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Kan nog helt enkelt säga nej, han förstår inte hur mycket tid man kan lägga ner när man ser hur han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Tror jag inte. Men vilket fucktard, att han kan dömma folk som han gör utan att ens kunna stunta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Men vilket fucktard, att han kan dömma folk som han gör utan att ens kunna stunta själv. Inte direkt något bra argument. Om stunting bara var till för de som kan stunta så skulle det aldrig spridas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Inte direkt något bra argument. Om stunting bara var till för de som kan stunta så skulle det aldrig spridas. "som han gör" - Han fick mandarinkungen att låta dålig, vilket även jag tycker är fel om man inte själv ens har försökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts