antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det luktar sarkasm, det känns tråkigt att bli elakt bemött på ett forum där man är ny och försöker att göra en första film just för att testa och att folk med mer erfarenhet spyr ut elaka kommentarer. Den respekt du ger mig ger jag dig tillbaka, tänk på det. Men visst finns det människor som inte hör till någon annan stans än på en särskola på alla forum. Äh! Skit i honom, han är ALLTID sådär negativ, Jag gillade iallfall din första film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det luktar sarkasm, det känns tråkigt att bli elakt bemött på ett forum där man är ny och försöker att göra en första film just för att testa och att folk med mer erfarenhet spyr ut elaka kommentarer. Den respekt du ger mig ger jag dig tillbaka, tänk på det. Men visst finns det människor som inte hör till någon annan stans än på en särskola på alla forum. Äh, Littlemanie är visserligen korkad, spydig och en hel del annat. Och han kan inte göra någonting vettigt själv, så han försöker få förtroende genom att racka ner på andras filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Äh! Skit i honom, han är ALLTID sådär negativ, Jag gillade iallfall din första film x2. Dessutom har mayne ingen erfarenhet alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Äh! Skit i honom, han är ALLTID sådär negativ, Jag gillade iallfall din första film Äh, Littlemanie är visserligen korkad, spydig och en hel del annat. Och han kan inte göra någonting vettigt själv, så han försöker få förtroende genom att racka ner på andras filmer. x2. Dessutom har mayne ingen erfarenhet alls. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Han ville bara visa att han e så cool att han inte bryr sig om allas kommentarer. -- Något annat på gång nu efteråt? Eller har du lagt stunting på hyllan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Han ville bara visa att han e så cool att han inte bryr sig om allas kommentarer. -- Något annat på gång nu efteråt? Eller har du lagt stunting på hyllan? Stunting är skitkul! såklart jag fortsätter Håller för tillfället på att samla klipp och träna på wallriden så at jag snart kan göra en ny film Speciellt när jag blir supportad av flera "legender" (APB, lajnux, VickeX, kebab, godfather, dig med fler. ) Redigerad 17 april, 2007 av mandarinkungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Stunting är skitkul! såklart jag fortsätter Håller för tillfället på att samla klipp och träna på wallriden så at jag snart kan göra en ny film Kul! Speciellt när jag blir supportad av flera "legender" (APB, lajnux, VickeX, kebab, godfather, dig med fler. ) Ptjaa, en stuntfilm har jag ju varit med i iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Vi är redan legender, hela klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Wohoo, fuck me, im famous! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Vi är redan legender, hela klubben Pionjär, om jag får be. Wohoo, fuck me, im famous! (H) Aldrig gjort en "bild-svars-post" förut så kände mig lite frästad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Wohoo, fuck me, im famous! Like we need reasons --- Det är tur att du stuntar i SA. Hade du stuntat i VC hade jag antagligen frågat om du hade velat göra ett collab, vilket jag inte direkt har tid med. Jag MÅSTE sluta lova folk att jag ska göra saker och stunta ihop reps först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 "AS BRA STUNTS, passande musik! Allt var perfekt, bli medlem i TMS, dom uppskattar dina stunt jätte bra?" 10/10 TMS uppskattar alla som stuntar, vare sig de är bra eller inte. Stunting behöver fler utövare, så är det bara. TMS uppskattar inte surfittor, så ta och håll käften. Roligt att se att du gör filmer, mandarinkungen. Fortsätt så, du kommer att göra bättre och bättre stunts hela tiden, övning och tålamod är allt som krävs. Lycka till i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 TMS uppskattar inte surfittor, så ta och håll käften. Jag vill ju inte vara med i TMS, =( Dom klagade ju på mig bara för jag satte ett betyg på hans film som dom inte uppskattade, så jag drog ironi över den andra. Visste inte ens att det var hans första film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Visste inte ens att det var hans första film. Kan du inte läsa eller vad då? EDIT; Och tror du han vill vara i TMS? Redigerad 17 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Kan du inte läsa eller vad då? EDIT; Och tror du han vill vara i TMS? Gick rak på sak och kollade filmen, brydde mig inte om vad han skrev. Jo, jag kan läsa. Du förstod inte mitt sarkastiska inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Inte konstigt att du inte förstår ett piss då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Inte konstigt att du inte förstår ett piss då. Skulle kommentera filmen, inte texten ? Redigerad 17 april, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Skulle kommentera filmen, inte texten ? 'Hur som helst tycker jag att du var spydig och sådant larv uppskattas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Har Littlemanie någonsin varit med i en stuntfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts