VickeX Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Nyss omformaterat datorn. Behöver ett bra, gratis virusskydd. Ett kanske är bra men gärna flera. Så. Tipsa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Avast är bra och helt gratis Nod32 brukar folk tipsa om, ingen aning om huruvida det är gratis dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Avast är bra och helt gratis Nod32 brukar folk tipsa om, ingen aning om huruvida det är gratis dock. *Host* Saker finns alltid gratis. Trots att man brukar säga "Ingenting är gratis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 *Host* Saker finns alltid gratis. Trots att man brukar säga "Ingenting är gratis". Ja du gör som du vill, nod32 är som sagt det jag hör tipsas om oftast. Jag använder mig av F-secure, fick med det när jag köpte datorn. Klagar inte direkt så det är ett alternativ till, dock kostar det egentligen pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Avira AntiVir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 NOD32, Liten och smidig, samt gratis, tar lite i minne och kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Lånar denna lite... Har precis bytt Norton mot NOD32. Eftersom Norton hade inbyggd brandvägg så har jag nu inte brandvägg längre. Bör jag då aktivera Windows- brandväggen? Eller har NOD32 en brandvägg som jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Lånar denna lite... Har precis bytt Norton mot NOD32. Eftersom Norton hade inbyggd brandvägg så har jag nu inte brandvägg längre. Bör jag då aktivera Windows- brandväggen? Eller har NOD32 en brandvägg som jag missat? Eset (de som utvecklat NOD32) håller just nu på med en beta av deras "security suite". Du kan läsa mer här [Länk]. Men jag kan rekommendera Outpost Firewall så länge (kostar pengar.) Eller så kan du använda Comodo Firewall, en gratis brandvägg som är mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 "Active Virus Shield - Gratis antivirus som Kaspersky egentligen ligger bakom. Delad förstaplats @ virus.gr." http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp? Jag använder den. Den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Förut använde jag alltid NOD32 trial version, och laddade hem en ny varje månad efter att den gått ur. Men nu kör jag med en reggar version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Förut använde jag alltid NOD32 trial version, och laddade hem en ny varje månad efter att den gått ur. Men nu kör jag med en reggar version vad är reggar verision och om det betyder orginall vart fick du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) AVG + Outpost Firewall här... Funkar perfa för mig Redigerad 23 juli, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Bytte från AVG Anti virus program till NOD32 mkt stolt över NOD32. Har ej fåt en enda virus varning sen jag bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Bytte från AVG Anti virus program till NOD32 mkt stolt över NOD32. Har ej fåt en enda virus varning sen jag bytte. Det skulle jag ju snarare kalla något negativt. Att NOD32 inte upptäcker alla virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts