GTA Sweden Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 nu vill jag ha ett riktigt ärligt svar på om det finns en lägenhet full av blod nånstans i vice...den här gången vill jag se en bild eller en karta som visar var den finns nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 tyvärr så har jag ingen bild men du vet antagligen var pay'n'spray ligger. där i nån av byggnaderna breved som har lite rosa inslag gå in i en öppen dörr så sen vänster till badrummet där e allt blod (Dörren ser ut som ett svart hål, gå omkring byggnaden och leta, den ligger på 2 våningen) eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 vilket pay´n spray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 vilket pay´n spray? den närmast Ocean view hotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 längst nere på första ön jätte enkelt att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 jag kan markera ut på en karta......om nån berättar adressen till den där uppöoad sidan.....den heter nå med pixa ......typ.....men ni kan ju säga nån annan oxå förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 DENNA ÄR GANSKA BRA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 www.all-vice-city.fr.st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 nu vill jag ha ett riktigt ärligt svar på om det finns en lägenhet full av blod nånstans i vice...den här gången vill jag se en bild eller en karta som visar var den finns nånstans... det bara att leta för f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 det bara att leta för f*n! du har ju inte hittat den själv... hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 du har ju inte hittat den själv... hahahaha jag letar i alla fall! och för det första så spelar jag inte VC längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Måste man ha klarat till ett visst uppdrag för att kunna se badkaret??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...ap1scarface.JPG Där har ni den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/uploa...ap1scarface.JPG Där har ni den ok ett jättestort tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Tack Tack Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Annars kunde man köpa det nya numret av PSW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag hittade apartment 3c nu!! det va typ ingen grymt ställe, lite blod och en motorsåg... :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag hittade det igår....skit grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Synd att man inte kan köpa rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag tyckte inte det var så specielt heller då jag såg det efter allt letande och slit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts