Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag har en slimmad PS2 som nu har börjat surra på ett konstigt sätt. Det låter ungefär som när en gammal dator läser av en skiva. Jag misstänker starkt att det kommit in skit på insidan av konsollen. Nu undrar jag hur man gör rent en slimmad PS2 utan att riskera att ha sönder någonting. Har hört något om en fuktad trasa. Hur går man tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Tryckluft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kan du utveckla lite kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kan du utveckla lite kanske Ja du kan ju testa att blåsa i den med det. Vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Är rädd för att något ska gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Är rädd för att något ska gå sönder. Blåsa i det är det enda säkra om du är ovan med att hålla på med saker. Ett gott råd håll dig ifrån för att börja pilla i det med saker, chansen att nått går sönder är mycket större då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Ok, men jag har redan provat att blåsa i den två ggr. Samma surrande. Det kanske är fläkten som det är fel på? Var sitter den på en slim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag har en slimmad PS2 som nu har börjat surra på ett konstigt sätt. Det låter ungefär som när en gammal dator läser av en skiva. Jag misstänker starkt att det kommit in skit på insidan av konsollen. Nu undrar jag hur man gör rent en slimmad PS2 utan att riskera att ha sönder någonting. Har hört något om en fuktad trasa. Hur går man tillväga? Jag hade ett liknande problem en gång, testa att ta av grejen längst fram på damsugan och sen håller du den lite lätt mot PS2an. Då suger den upp en del dam som inte går att damma bort. Det här funkar för mig på gammal PS2 (inte den lilla PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Eller det lättaste, men dyraste sättet; Du för den till en TV-reparatör som tar upp den och putsar rent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts