MrNoLimit Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Tjena! Fick nyligen ett nytt ljudkort till datorn så nu är grafiken på mitt sa snyggare Dock så är bilden liksom förflyttad för långt åt vänster så att man inte ser hela! Resten av datorn är okej det är bara när man gå in på spelet som skärmen blir konstig. Jag har provat att ändra resolution inställningarna i spelet men det verkar inte funka. Är det någon inställning på grafikkortet eller datorn som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Du vet att ett ljudkort inte har någonting med bilden att göra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Du vet att ett ljudkort inte har någonting med bilden att göra va? hahaha! grafikkort menar jag såklart. väldigt trött idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Installera om drivruteinerna till kortet, funkar inte det installerar du om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag tror jag hade ett liknande problem. Det jag gjorde var att jag tröck på nån knapp på skärmen. Och då återställde den nåt. (kommer ej ihåg 100%). Och sen var det klart. Pröva om du har nåt liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Japp, det är skärmen som är boven. Kolla vad du hittar för knappar på den så klurar du nog ut det. Så här har jag på nästan alla spel, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts