SilentViper Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag undrar vilcket ni Rek mig D-Day eller Brothers In Arms? har två frågor om de här spelen. 1. När jag letade lite fakta om Brothers In Arms då hittade jag ett par andra Brothers In Arms spel, en hete Brothers In Arms D-Day och ena Brothers In Arms Earned In Blood är detta E-Packs och måste jag ha Road to Hill 30? för att spela dom här andra Brothers in Arms . 2. Är D-Day bra? hur är det hur är grafiken?. Kan ni ge mig lite Fakta om dom här spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Jag undrar vilcket ni Rek mig D-Day eller Brothers In Arms? har två frågor om de här spelen. 1. När jag letade lite fakta om Brothers In Arms då hittade jag ett par andra Brothers In Arms spel, en hete Brothers In Arms D-Day och ena Brothers In Arms Earned In Blood är detta E-Packs och måste jag ha Road to Hill 30? för att spela dom här andra Brothers in Arms . 2. Är D-Day bra? hur är det hur är grafiken?. Kan ni ge mig lite Fakta om dom här spelen. Har inte spelat brothers in arms D-Day, men det är väl iaf det nyare. Men tror det bara finns till PSP och man behöver inte RtH30 för att spela EiB. Och grafiken är fin Ganska roligt spel om man vill styra ett litet squad och kriga mot tyskarna. RtH30 spelade jag ut och EiB orkade jag inte spela så mycket. Bra ragdolls använder dom också, inte som i hitman då där man får en gubbe att flyga 30 meter med 2 ballers. Redigerad 11 april, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Har inte spelat brothers in arms D-Day, men det är väl iaf det nyare. Men tror det bara finns till PSP och man behöver inte RtH30 för att spela EiB. Och grafiken är fin Ganska roligt spel om man vill styra ett litet squad och kriga mot tyskarna. RtH30 spelade jag ut och EiB orkade jag inte spela så mycket. Bra ragdolls använder dom också, inte som i hitman då där man får en gubbe att flyga 30 meter med 2 ballers. Ok Har spelat BIA RTH30 förut. Så jag behöver ej RTH30 för att spela EIB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts