.ZixX Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hej alla. Jag märkte just en bugg med gta sa ifall man går in i ganton gym och slår in jetpack koden och sedan går till den gula pilen vid utgången och åker rakt upp så kommer man tilkl ett svart ställe (kanske ni redan visste men) och sen åker du hit: http://img96.imageshack.us/img96/4356/sanandreasmapur3.jpg Och så kommer du till en del av staden kommer med en bild när jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jo, det är gammalt men har själv aldrig testat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hej alla. Jag märkte just en bugg med gta sa ifall man går in i ganton gym och slår in jetpack koden och sedan går till den gula pilen vid utgången och åker rakt upp så kommer man tilkl ett svart ställe (kanske ni redan visste men) och sen åker du hit: http://img96.imageshack.us/img96/4356/sanandreasmapur3.jpg Och så kommer du till en del av staden kommer med en bild när jag orkar. Tror det kallades Blue Hell. OCh "En dal av staden" är nog Liberty City eller i alla fall en Liten Del av Liberty City (Där du gör ett uppdrag) . I Blue Hell finns alla så kallade "rum". typ alla affärer, Polisstationer osv osv. Har jag rätt.. Sen så finns det ju Withe Hell som jag hittade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Tror det kallades Blue Hell. OCh "En dal av staden" är nog Liberty City eller i alla fall en Liten Del av Liberty City (Där du gör ett uppdrag) . I Blue Hell finns alla så kallade "rum". typ alla affärer, Polisstationer osv osv. Har jag rätt.. Sen så finns det ju Withe Hell som jag hittade... nej, blue hell är blått och detta är helt kålsvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Om jag inte minns fel så kallas det för "gymbuggen" rätt och slätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 nej, blue hell är blått och detta är helt kålsvart. Gjorde du det på dagen eller natten. För om man stack på dan så var det hel blått och på natten hel svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Tror det kallades Blue Hell. OCh "En dal av staden" är nog Liberty City eller i alla fall en Liten Del av Liberty City (Där du gör ett uppdrag) . I Blue Hell finns alla så kallade "rum". typ alla affärer, Polisstationer osv osv. Har jag rätt.. Sen så finns det ju Withe Hell som jag hittade... Var finns White Hell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Var finns White Hell? Jag vet inte 100% var den finns, Eller var det nu är. man ser typ inget. OM man tar en båt och trimmar med några 9:or (999999). Senare ute på havet så ska man bara gasa på och då kommer du finna din skärm brinnandes av nåt vit och att det står "Loading". Du kommer doc inte se CJ. Och du måste reloada spelet för att återkomma. Jag gjorde en topic om det, här i Gta Sananderas. nån stans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Jag vet inte 100% var den finns, Eller var det nu är. man ser typ inget. OM man tar en båt och trimmar med några 9:or (999999). Senare ute på havet så ska man bara gasa på och då kommer du finna din skärm brinnandes av nåt vit och att det står "Loading". Du kommer doc inte se CJ. Och du måste reloada spelet för att återkomma. Jag gjorde en topic om det, här i Gta Sananderas. nån stans... Man åker alltså utanför spelet? Vilka siffror ska man ändra? Snälla, säg!! Redigerad 12 april, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Gjorde du det på dagen eller natten. För om man stack på dan så var det hel blått och på natten hel svart. både och, och det ser fortfarande lika dant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Man åker alltså utanför spelet? Vilka siffror ska man ändra? Snälla, säg!! Höj hastigheten och axxan. Och lägg på lite tyngd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Höj hastigheten och axxan. Och lägg på lite tyngd.. Jag har ändrat max hastigeten och accelerationen, men inget händer, vad gör jag för fel? :'( Jag har SA handling editor. Redigerad 12 april, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jag har ändrat max hastigeten och accelerationen, men inget händer, vad gör jag för fel? :'( Jag har SA handling editor. Hmm.. Det som ska hända är att du flyger fort som F*N upp i luften i en sjuk hastighet. Funderar på vad jag kan ha glömt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Hmm.. Det som ska hända är att du flyger fort som F*N upp i luften i en sjuk hastighet. Funderar på vad jag kan ha glömt... Behövs inte, jag lyckades! Det blinkar vitt hela tiden och det står Loading mitt i skärmen. Redigerad 13 april, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Om jag inte minns fel så kallas det för "gymbuggen" rätt och slätt. Om jag inte minns fel så var det buggen då man inte kunde träna på gymmet som kallades "gymbuggen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts