Jump to content

Gta sa bugg, en del av staden ute i ingenstans

Share

Recommended Posts

Hej alla.

Jag märkte just en bugg med gta sa ifall man går in i ganton gym och slår in jetpack koden och sedan går till den gula pilen vid utgången och åker rakt upp så kommer man tilkl ett svart ställe (kanske ni redan visste men) och sen åker du hit: http://img96.imageshack.us/img96/4356/sanandreasmapur3.jpg

Och så kommer du till en del av staden :lol:

kommer med en bild när jag orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla.

Jag märkte just en bugg med gta sa ifall man går in i ganton gym och slår in jetpack koden och sedan går till den gula pilen vid utgången och åker rakt upp så kommer man tilkl ett svart ställe (kanske ni redan visste men) och sen åker du hit: http://img96.imageshack.us/img96/4356/sanandreasmapur3.jpg

Och så kommer du till en del av staden :)

kommer med en bild när jag orkar.

Tror det kallades Blue Hell. OCh "En dal av staden" är nog Liberty City eller i alla fall en Liten Del av Liberty City

(Där du gör ett uppdrag)

. I Blue Hell finns alla så kallade "rum". typ alla affärer, Polisstationer osv osv. Har jag rätt..

Sen så finns det ju Withe Hell som jag hittade... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det kallades Blue Hell. OCh "En dal av staden" är nog Liberty City eller i alla fall en Liten Del av Liberty City

(Där du gör ett uppdrag)

. I Blue Hell finns alla så kallade "rum". typ alla affärer, Polisstationer osv osv. Har jag rätt..

Sen så finns det ju Withe Hell som jag hittade... :lol:

nej, blue hell är blått och detta är helt kålsvart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var finns White Hell?

Jag vet inte 100% var den finns, Eller var det nu är. man ser typ inget. OM man tar en båt och trimmar med några 9:or (999999). Senare ute på havet så ska man bara gasa på och då kommer du finna din skärm brinnandes av nåt vit och att det står "Loading". Du kommer doc inte se CJ. Och du måste reloada spelet för att återkomma.

Jag gjorde en topic om det, här i Gta Sananderas. nån stans... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte 100% var den finns, Eller var det nu är. man ser typ inget. OM man tar en båt och trimmar med några 9:or (999999). Senare ute på havet så ska man bara gasa på och då kommer du finna din skärm brinnandes av nåt vit och att det står "Loading". Du kommer doc inte se CJ. Och du måste reloada spelet för att återkomma.

Jag gjorde en topic om det, här i Gta Sananderas. nån stans... ;)

Man åker alltså utanför spelet? :unsure: Vilka siffror ska man ändra? Snälla, säg!!

Redigerad av Fireinthehole
Länk till kommentar
Dela på andra sidor