mandarinkungen Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Hej forumet Eftersom jag är väldigt lat av mig så undrar jag om det finns något fusk som låser upp alla stadsdelar, dessutom vill jag ha fullt i biking skills så jag inte ramlar av motorcykeln så lätt då jag stuntar. Som sagt: finns det fusk till detta eller skulle vänlig själ kunna ladda upp sin userfile som har det jag söker? Edit: Till San andreas förstås Redigerad 11 april, 2007 av mandarinkungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Ladda hem SACC också edit; nähej, får ladda upp nån annanstans Redigerad 11 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Ladda hem SACC också edit; nähej, får ladda upp nån annanstans Vad är SACC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 San Andreas Control Center Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 San Andreas Control Center Ah, tack så mycket, den hjälpte mig med det mesta En sak till: under "locations" kan jag inte låsa upp allt, är det möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Nej, där behöver du en 100% sparfil, ladda hem den här och lägg den i Mina Dokument\GTA San Andreas User Files http://ww2.beffo.se/upload/pic~/csvTtEomRb7a.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Nej, där behöver du en 100% sparfil, ladda hem den här och lägg den i Mina Dokument\GTA San Andreas User Files http://ww2.beffo.se/upload/pic~/csvTtEomRb7a.rar Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts