JSHC Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Jarå, kanske dags att skapa en tråd om Dices nya Battlefield spel som denna gången inriktar sig lite mer på singleplayer med en story osv. Man får, vad jag har sett, hänga på 2 snubbar som slåss, för sig själva. Mer som är nytt är att man kan förstöra, i stort sett, allting, byggnader osv. Intervju med en kille på Dice Teaser Själv tror jag att detta kommer floppa på MP men klara sig på SP, som Quake 4. Redigerad 11 april, 2007 av JSHC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jarå, kanske dags att skapa en tråd om Dices nya Battlefield spel som denna gången inriktar sig lite mer på singleplayer med en story osv. Man får, vad jag har sett, hänga på 2 snubbar som slåss, för sig själva. Mer som är nytt är att man kan förstöra, i stort sett, allting, byggnader osv. Intervju med en kille på Dice Teaser Själv tror jag att detta kommer floppa på MP men klara sig på SP, som Quake 4. "He said i can blow up "Anything"" Små rolig trailer, har inte sett sånna på ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 "He said i can blow up "Anything"" Små rolig trailer, har inte sett sånna på ett tag Mjo, skrattade gött åt den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Vad de tjafsar med varandra När släpps detta? och vilcken Platform släpps detta till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kul trailer, ser snyggt ut. Inte spelat något av BF spelen så jag vet inte om det ändrats mycket sedan tidigare spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Vad jag vet så släpps det till Xbox360 och PS3, inte säker på PC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Bad Company släpps bara till 360 och PS3, inte PC. Grejen är att BC ska vara ett Battlefield till konsol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Amen VA?!, ska det inte släppas till PC?! . Men fy fan då :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Sedan BF2 floppade, så har jag totalt tappat mitt förtroende för DICE. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Riktigt rolig teaser. Det ser toppen ut, jag kommer garanterat köpa 360 versionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 [Partykiller]BF- tråden? [/Partykiller] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur många kollar i BF tråden förutom dom som spelar BF2 ofta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 "He said i can blow up "Anything"" Små rolig trailer, har inte sett sånna på ett tag Ehh....."He said i can blow up everything" sa han. Synd att det inte kommer på PC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 finns det något relese datum än?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 finns det något relese datum än?? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29880 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts