antepanteboy Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Så, nu är det dags för stunttävling igen, Men den här gången är det VC som gäller. Regler * Filmen får vara högts 3 och minst 2 minuter lång (inklusive intro och outro) *LC modden är givetvis tillåten *Man får köra collab om man vill, men högst 2 *Inga mods som förändrar farten eller sånt får andvändas Minst 5 högst 20 deltagare Deadline 1\5 07 Now go stunt Anmälda Theonly one Qouad Godfather Mr. Magic Xaeron Lajnux Merkky VickeX Stevex Östis (Ostits) (Boobie) (Tuttis) (Kärt barn har många namn ) Redigerad 15 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Zehl Gudpappa is in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Jag är med. Men snälla sänk gränsen till en till två minuter, kanske tre om man måste. Det är en tävling så du kan ju inte begära att vi ska lägga in våra bästa stunts till 4 minuter. z_Z Förövrigt brukade tävlingar ha ett tema som "alla stunts måste vara inom det här området" eller dylikt. Vilket gjorde att det blev en tävling om färdigheter och inte om vem som kan få ihop den bästa videon på ett antal dagar. Edit: Om du inte vill ändra på gränsen så antar jag att jag ställer upp på att sammarbeta med någon. Redigerad 11 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Åjo. Collabthingys och ett tema vore kul, inget måste ju, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Jag är med. Men snälla sänk gränsen till en till två minuter, kanske tre om man måste. Det är en tävling så du kan ju inte begära att vi ska lägga in våra bästa stunts till 4 minuter. z_Z Förövrigt brukade tävlingar ha ett tema som "alla stunts måste vara inom det här området" eller dylikt. Vilket gjorde att det blev en tävling om färdigheter och inte om vem som kan få ihop den bästa videon på ett antal dagar. Edit: Om du inte vill ändra på gränsen så antar jag att jag ställer upp på att sammarbeta med någon. Inklusive intro och outro ska väl inte 2 minuter va alldeles för mycket begärt? Redigerad 11 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Inklusive intro och outro ska väl inte 2 minuter va alldeles för mycket begärt? Såg inte inklusive. Inklusive borde det inte vara heller eftersom någon kanske gör 3 stunts och ett långt intro. Så intro och eftertext är helt oväsentligt i en tävling imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Count me in! Collabar med Mr.Magic. Och ja om någon undrar så har vi (jag o magic) snackat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hah ja. Granstrand kan inte gör CK2 med mig. Vem vill ha en lagkompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hah ja. Granstrand kan inte gör CK2 med mig. Vem vill ha en lagkompis? Jag Har några riktigt fina stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Yay! Vi är ett lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Ett förslag till omröstningen är att man får posta sin röst och skriva en kort motivation istället för en poll. Då kan man inte rösta på sig själv och det blir mer "proffsigt". Bara ett förslag, så kasta bajs om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Ett förslag till omröstningen är att man får posta sin röst och skriva en kort motivation istället för en poll. Då kan man inte rösta på sig själv och det blir mer "proffsigt". Bara ett förslag, så kasta bajs om ni vill. Bra idé! Hmm...jag är den enda som är ensam så kan vi ju inte ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Haha! Qouad har inga kompisar! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Bra idé! Hmm...jag är den enda som är ensam så kan vi ju inte ha det. Om vi fixar en till så tvingar vi honom att vara med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Om vi fixar en till så tvingar vi honom att vara med dig Äh, det är ingen fara, jag smörar bara för mitt favoritbröst när han kommer in på msn. Men han ligger väl på sjukhus eller något som vanligt bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 ^ Fotnot: För er som inte vet vad Qouad's favoritbröst är, det är Ostis. (aka Östis här på GTASajten) Han har fått smeknamnet Ostits. lol< Jag måste sluta posthunta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Haha! Qouad har inga kompisar! -.- Jag är hans vän! Men han vill nog inte stunta med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag är hans vän! Men han vill nog inte stunta med mig Säg inte det Vi tar det på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Antar att Lajnux är med Redigerad 11 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Antar att Lajnux är med Hands off! han e med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts