Stoffe Man Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 hej jag upptäckte precis att min tv höll på att göra konstiga ljud ifrån sig.. den piper hela tiden som om den typ tog sekundräkning och pep varje sekund. och så går den inte at starta. standby-lampan lyser men där händer ingenting om man startar den. där kommer inte heller ljud. ngn som vet? obs. TV:n är inte dirket ny men inte stenåldersgammal heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag är ingen expert, men Vad jag har hört så i dagens tillfälle så om din TV är "Paj" så är det bara att köpa ny. det är för dyrt att laga en TV. Vet du exkat hur gammal den är? Och vilket märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Jag hade samma problem med min. Om du låter den stå på och pipa en stund (1 - 60 minuter), sen starta om den, så funkar det! Men det blir jobbigt i längen, så köp en ny. Min var inte heller stenåldersgammal. Kanske 8 år. Märke: Grundig Redigerad 11 april, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag hade samma problem med min. Om du låter den stå på och pipa en stund (1 - 60 minuter), sen starta om den, så funkar det! Men det blir jobbigt i längen, så köp en ny. Min var inte heller stenåldersgammal. Kanske 8 år. Märke: Grundig Grundig är kvlaitét! Vår tolvåriga har ännu inte gett upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) ... Redigerad 11 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Grundig är kvlaitét! Vår tolvåriga har ännu inte gett upp. Du menar väl Bang & Olufsen. Den som farsan köpte år 1985 håller fortfarande än. Om ni undrar vad det är för modell så är det: Beovision 7802 Redigerad 11 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Du menar väl Bang & Olufsen. Den som farsan köpte år 1985 håller fortfarande än. Om ni undrar vad det är för modell så är det: Beovision 7802 Den lär ju ha kostat rejält med lök med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Den lär ju ha kostat rejält med lök med. Nja, det är ju en 20 tums-tv. Han sa nåt om att TVn + videon till den (i samma paket) kostade 15-20000 kr då. Redigerad 12 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts