mandarinkungen Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Hejsan Detta är min första tråd i denna avdelning och hoppas på att bli vänligt bemött och att ni tar mitt fåniga stunt med en nypa salt. I nedanstående länk visas det jag lyckats åstadkomma inom stunting under hela min livstid, ett klipp på 25 sekunder. Men misströsta inte, för nog fan ser det kul ut! http://www.speedyshare.com/694930700.html ________________________________ Edit: Här har ni klippet på youtube http://www.youtube.com/watch?v=3dy2rpxKkts Redigerad 10 april, 2007 av mandarinkungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Nja basic stuff, men det är bra för en nybörjare och du kan nog bli riktigt bra Vore också fint om du kunde tanka upp den på tube eller media putfile eller något, men somsagt, snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 STREAM - Youtube.com Tjaa, alltid kul att du hittat till denna forumdel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jag tackar så mycket för det varma välkomnandet och hoppas på att min vistelse här blir långvarig, då jag fått ihop ett antal stunts känner jag mig sugen på att göra en stuntfilm, då tiden är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hehe, snygg en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Haha, skön film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Gillade faktiskt stuntet, landningen såg så perfekt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts