Xemtoth Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Det värsa som kan hända är att något blir fel och att du inte kan installera något. Problemet går dock - precis som allt annat - att lösa. Ska inte vara så svårt. Okej, ska jag låta den installationen jag installerar ligga kvar även om den inte funkar? edit: så här blev det när jag försökte installera filen Redigerad 12 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Okej, ska jag låta den installationen jag installerar ligga kvar även om den inte funkar? edit: så här blev det när jag försökte installera filen Finns det någon mapp som heter "Driver"? Om det gör: 1. Lägg till ett "_" i slutet och testa installera igen. 2. Fungerar det inte då, ta bort "_" på de mappar som du satt "_" på. Mer vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Finns det någon mapp som heter "Driver"? Om det gör: 1. Lägg till ett "_" i slutet och testa installera igen. 2. Fungerar det inte då, ta bort "_" på de mappar som du satt "_" på. Mer vet jag ej. I slutet på driver mappen? ursäkta om jag verkar frågvis, men vill få allting så klart som möjligt edit: hitta en mapp som hette drivers, fast den låg ine i professional mappen edit2: Ska jag lägga till ett "_" på både RunTime mappen och Driver mappen i så fall, och sen testa? Redigerad 12 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 I slutet på driver mappen? ursäkta om jag verkar frågvis, men vill få allting så klart som möjligt edit: hitta en mapp som hette drivers, fast den låg ine i professional mappen edit2: Ska jag lägga till ett "_" på både RunTime mappen och Driver mappen i så fall, och sen testa? Mjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Mjo Ingen skillnad edit: verkar faktist bara vara så för GTA Vice City och den där .exe filen jag tankade o försökte uppdatera install shield med Redigerad 12 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts