Gta_Erra Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Hej jag har kopplat in en skrivare till min dator men ja kan inte instalera den jag vet inte vad som är fel. Men när jag ska lägga till skrivare så står det så här Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jag är inte så haj på det här, men har du installerat drivrutinerna (som finns på den medföljande CD:n)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Har ingen cd pga att skrivarn är typ 10 år gammal, men den har funkat utan problem förut och på andra datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Start->Kör->Services.msc. Leta efter den som heter printer spooling eller motsvarande på svenska och aktivera. Jag tror att det kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Funkade inte Har du någon bok till den da? så du kan läsa i den?. Har du kollat så du har kopplat rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts