antepanteboy Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Några av er kanske vet vem Ma cipriani är, och isåfall vet ni nog också att han inte har bredband, så därför så fick jag äran att tanka upp hans första solo. Det är 2 gäststuntare, Jag och en TILL kille från Öviks trakten som kallar sig för Nightflier (Firsttime stuntare och hans solo kommer snart med) På Ma ciprianis begäran så ska jag säga att han vill ha stenhård kritik så att han vet vad han kan göra bättre till sin nästa film. Och för er som inte fattar så bumpar han på en BMX på stuntet vid 2:25 Pink wedding Streaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det var ganska bra för ett första solo. Musiken drev mig dock galen. Redigeringen gick, men han kan skippa alla jobbiga övergångar som att bilden snurrar osv. Sen när han grindade vid Quarryn (what?! stavning.) så körde han först klippet tills han kom till hoppet, sen startade han om det. Isf borde det vara i en annan vinkel eller något liknande. Stuntsen var okej, inte super men inte dåliga. Dock kan han skippa flygplansstuntet, flyplansstunt är tråkiga och ser inte så avancerade ut. Det får vara hur svårt som helst att göra ett stunt, men sålänge det inte ser svårt ut är det inte värt arbetet. 5/10 av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Förstod inte att det var den här du berättade om tidigare, ska kolla. Edit: Helt okej film, riktigt bra för att vara din första solo. Roligt också att AOA inspirerade dig till att börja stunta, sånt är alltid roligt att höra. Bra jobbat och lycka till i fortsättningen! Redigerad 10 april, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Gillade inte alls musiken, han kan fixa old school låtar istället, mer häftigare. Om han vill ha kritik så kan han försöka med bättre stunt och bättre redigering. Redigerad 10 april, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Hyffsat bra för att vara första solo, men redigeringen var inget vidare... håller på själv att samla stunt till mitt första solo nu, kul att se hur andras "första solovideo" ser ut då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Stuntsen var mycket bra för en första solo. Redigeringen var desto sämre, det samma gäller musiken. Bra jobbat dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jodå, inget fel på den där. Sitter dock och funderar på vad han använde Paint till. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jodå, inget fel på den där. Sitter dock och funderar på vad han använde Paint till. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif ----- Si sådär. Var bra stunts - Men som de flesta andra sagt dålig editering och dålig musik. Meeen najs ändå. Röstade ändå "Nothing speciall" på YT. 4-5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts